|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
|
Jefftron: Mikro aktivní brzda
Autor |
Zpráva |
Jeff
Moderátor
Registrován: 28 čer 2008, 20:10 Příspěvky: 5923 Bydliště: Heřmanův Městec
|
Jefftron: Mikro aktivní brzda
Představuji vám prototyp Mikro aktivní brzdy, který je asi o 1/2 menší než klasická aktivní brzda. Nyní ho posílám testerům, aby se odladil pro finální výrobu.
Parametry zařízení: - Určeno pro pružiny až M140 do kadence 20bb/s - upřesnění po testech - 6-ti vodičové zapojení zařízení - Velikost zařízení 25x13x12mm. - Předpokládaná cena 350Kč za samostatné zařízení a 570Kč s univerzální kabeláží
Zařízení bude dostupné na trhu přibližně na jaře roku 2014
Přílohy:
mikro_aktivni_brzda.png [ 222.33 KiB | Zobrazeno 21780 krát ]
_________________ JeffTron - Elektronika pro AEG zbraně 21. století
|
20 led 2014, 17:03 |
|
|
|
T-dog
Generál major
Registrován: 04 zář 2009, 10:40 Příspěvky: 1961 Bydliště: Horažďovice / Sušice / Plzeň / Praha
|
Re: Testovani: mikro aktivni brzda
jinak ohledne testu prvni verze prototipu mikroaktivni brzdy:
Nez jeff stopl testy stihl jsem to testnout na KACU od db
motor zaklad db kola shs 13:1 SP100
ROF s 2slipol - 18 bb/s ROF s 3slipol - 34-35 bb/s
nebyl sebemensi problem s dvojim vystrelem na semi, ba naopak pist se vzdy! zastavil v horni uvrati ... samozrejme nebyl ani jiny problem s prehrivanim ci kolisani kadence ...
zkratka vse OK
_________________ No stress, be EPeS ...
2RIFLES, G Coy (07-13) / 1RGJ, B Coy (93-07)
L85A2 (RIS - GG 2,6J, UGL - Army 2,6J, RIS - GBB WE 4J) L110A2 (AK 2,6J) L119A1 (GBB WE 2,2J) L1A1 (STAR 2,6J) L128A1 (GFC 0.8J)
Podporuje ligu plynařů!
|
04 dub 2014, 10:11 |
|
|
|
Jacob
Brigádní generál
Registrován: 11 lis 2010, 11:53 Příspěvky: 1207 Bydliště: Praha
|
Re: Jefftron: Mikro aktivní brzda
Tak jsem se konečně dokopal k sepsání postřehů ohledně Jefftron mikro aktivní brzdy (gen.I). Jak je u jefftron produktů zvykem brzda dorazí v pytlíčku spolu z návodem a smršťovačí bužírkou, samotná brzda je zabalena v antistatickém sáčku. Zapojení je názorně popsáno v návodu, pokud se postupuje podle něj a k pájení se nepoužije trafo pájka je zapojení naprosto bez problémů. Mikro brzdu jsem testoval na: Cyma MP5k: 13:1 kola (short stroke),SHS motor - později i custom fankentorgue( mnou postavený motor z neo magnety a 40 TPA – hodně silný a hodně pomalý),GD120,11.1 lipol...25bbs...tak po 50ti semi se brzda lehce ohřála, brždění mi přišlo jako akorát, na dávku to bylo teplé dříve ale nijak moc...najeto asi 1000 ran JG G36: SHS 200:100, GD itu, GD140kam,SHS píst,11.1 lipol…na této sestavě se už brzda hřála nicméně ani při vysoké teplotě brzdit nepřestala Najeto asi 500 ran. Na silnější sestavy bych použil spíše Jefftron brzdu standartní velikosti a nebo Extreme verzi. CA M4: GD 120,systema turbo(PJ motor),CA kola, 7.4 lipol kolem 15bbs..nebyl vůbec žádný problém...imho ideální sestava pro mikro brzdu...najeto lehce přes 15000ran Z výrobkem jsem spokojený - hodí se to do kvérů kde je vyšší kadence (kvůli semi to chce brzdit) ale málo místa (Mp5,M4) .
_________________ CaG3 ris - GD130- 155ms -> DMR Custom M4 - 110 - 133ms Tm AUG,Cyma Mp5,Cyma AK, JG G36 WE G17,Mp7,brokovnice https://www.facebook.com/TripleCanopyPraha/?fref=ts
|
04 dub 2014, 20:21 |
|
|
|
Mansuet
Plukovník
Registrován: 28 zář 2008, 19:28 Příspěvky: 825 Bydliště: Česká Lípa
|
Re: Jefftron: Mikro aktivní brzda
K verzi 1.:
brzdu jsem odzkoušel ve dvou zbraních: 1) m4 - sp140, az motor, systema kola, 11,1V lipo, 16bb/s - přiznám se, že jsem nezpozoroval funkci brzdy, u své se po rozepnutí kontaktů nebo sundání prstu ze spouště motor zastavil, u této v podstatě nikoli, nebo tak nepatrně že jsem to nezaznamenal... Resp. Stejně píst kus zajížděl. Jinak šlapala bez problémů, celý víkend, v mrazu, vlhku. Cca 9k munice.
2) m4 - sp110, shs motor, kola ca normal, 7,4V lipo, 12bb/s - brzda brzdila tak, jak se od ní očekává, zatížení o něco menší než u předchzí zbraně. Cca 4k munice.
Nevím, jestli jsem něco nepopletl, ale návod byl víc než jasný a přišel mi i lehce blbuvzdorný..., navíc u druhé pušky to chodí.
Mimo zbraň se oba motory zastavují okamžitě.
_________________ 22nd SAS Rgt. A Sqn. Mobility troop - servisuji už jen M4/M16 a klony
|
18 kvě 2014, 14:42 |
|
|
|
Jeff
Moderátor
Registrován: 28 čer 2008, 20:10 Příspěvky: 5923 Bydliště: Heřmanův Městec
|
Re: Jefftron: Mikro aktivní brzda
Prodejní verze Mikro aktivní brzdy jsou vyrobené a připravené ihned na odeslání. Co zařízení nabízí:- Je to nejmenší a nejlevnější aktivní brzda z Jefftron nabídky, vejde se téměř kamkoliv. - Po rozepnutí kontaktů se využívá přebytkové energie motoru k jeho zastavení. - Píst není při semi střelbě částečně natažen, pružina se neunavuje, nenamáhají se vnitřní díly a tryska z větší části zamyká komoru. - U vysokokadenčních zbraní řeší problém více výstřelů při režimu střelby na semi. - Pro silové cesty lze/je použit vodiče o maximálním průřezu 1,5qmm a pro signálovou cestu vodič o průřezu 0,25qmm. - Určeno pro všechny typy běžně používaných akumulátorů (Ni-xx 8.4 - 12V, lipol 7.4 - 11.1V). - Určeno pro pružiny až M130 a kadence 25bb/s. - 6-ti vodičové zapojení - Velikost zařízení 29x11x8mm. Mikro aktivní brzda za cenu 309 Kč s DPH: http://www.jefftron.cz/Aktivni-brzda/Mi ... brzda.htmlMikro aktivní brzda s univerzální kabeláží za cenu 529 Kč s DPH: http://www.jefftron.cz/Aktivni-brzda/Mi ... elazi.html
_________________ JeffTron - Elektronika pro AEG zbraně 21. století
|
02 črc 2014, 15:24 |
|
|
|
Jeff
Moderátor
Registrován: 28 čer 2008, 20:10 Příspěvky: 5923 Bydliště: Heřmanův Městec
|
Re: Jefftron: Mikro aktivní brzda
Na fotce je porovnání velikostí nové Mikro aktivní brzdy s podobně velikým Mikro mosfetem, Mosfetem a Aktivní brzdou. Vše od firmy JeffTron
Přílohy:
porovnani_zarizeni.png [ 547.3 KiB | Zobrazeno 20873 krát ]
_________________ JeffTron - Elektronika pro AEG zbraně 21. století
|
11 črc 2014, 16:25 |
|
|
|
Jeff
Moderátor
Registrován: 28 čer 2008, 20:10 Příspěvky: 5923 Bydliště: Heřmanův Městec
|
Re: Jefftron: Mikro aktivní brzda
Schanim zrucneho a schopneho cloveka, ktery by mel zajem radne proverit schopnosti nevyzkoseneho zarizeni.
Mam tu 1ks prototypove Mikro aktivni brzdy, muze byt jako samostatne zarizeni nebo s univerzálni kabelazi, zalezi, jakou variantu více preferujete. Zařízení bych poskytl na testovani zdarma (tester si zarizeni ponecha) pod nasledujicima podminkama: - otestovat behem 10 tydnu, napsat mi vysledky a pote do 1mesice sepsat verejnosti par vet, jaky je zarizeni - jak to dobre brzdi v rozmezi kadence 10bb/s - 25bb/s. - zapojit do vice nez jedne zbrane, popripade s jinymi dily v te same zbrani. - nenesu zodpovednost za pripadne zniceni dilu ve zbrani, baterie ci zdravi behem testovani - pouze pro lidi zijici v Ceske republice - navrhy na zlepseni zarizeni vitam
Napiste sem k prispevku, proc bych si mel vybrat prave vas za testera.
Přílohy:
prototyp_mikro_ab.png [ 597.52 KiB | Zobrazeno 20686 krát ]
_________________ JeffTron - Elektronika pro AEG zbraně 21. století
|
24 říj 2014, 19:17 |
|
|
|
Nerd
Poručík
Registrován: 07 lis 2012, 18:24 Příspěvky: 255
|
Re: Jefftron: Mikro aktivní brzda
Nejnovější Mikro aktivní brzdu Jefftron jsme obdrželi a následně odzkoušeli ve 3 prototypových verzích, které byli postupně upravovány podle výsledků při instalaci (1 prototyp), střelbě (2 prototyp) a finálním testu na akci (3 prototyp – finální výrobek)… Jelikož je na trhu k dostání 3tí varianta budu psát o ní. Velikostně je to opravdu miniaturní zařízení, které se vleze snad všude. Testovali jsme verzi, která je dodávána rovnou i s univerzální kabeláží, takže stačí napojit a může se střílet. Brzdu jsme obdrželi řádně zabalenou a s instrukcemi (mailem) jak ji zapojit doma na koleně a na co si dát bacha. Jelikož jsme se chystali na BlackOps pořádaný BorderWar komunitou, tak jsme se rozhodli, že brzdu otestujeme v těžkých podmínkách (nižší teploty, les, prach, atd – proste 3 denní záhul venku). Musím říci, že šlapala jak měla a během celé akce se s ní nevyskytl jediný problém (zde musím upozornit na problém konfigurace tělo KingArms a Aimtop mechu, kdy došlo ke skřípnutí a následnému přetržení kabelu od motoru u hopkomory při drsnějším zacházení se zbraní). Brzdu jsme před akci testovali ve 2 zbraních, přičemž na BlackOps šla v konfiguraci pro M4… Test: 1) M4 King Arms: mechabox v2 Aimtop, silikonová kabeláž, DeanT konektory. Zátěžový motor Aimtop, pružina M130 Aimtop. Kolesa XYT (původní vysokorychlostní byla zničená při testu 2 prototypu a jelikož jsme ráno odjížděli na akci, nebyl čas shánět nová - což se následně odrazilo na nižší kadenci)… Válec, píst a hlava válce – původní Aimtop. Hop komora a tryska ASpro. V této konfiguraci jsme naměřili hodnoty (měřák UFC pro) – úsťovka 128-132m/s s 0.2g BB od Guarderu a kadenci 15 B/s (7,4V lipol Turnigy) a 20B/s (11.1V lipol Turnigy). 2) G36 JG: zbraň kupovaná na bazaru se zcela neznámou konfiguraci vnitřností (kombinace základu a něčeho jiného). Něco jsme vyměnili a udělali pár úprav na CQB vrtačku – short stroking + swiss cheese na „původním“ pístu… Motor, komora, hlaveň zůstali původní JG, pružina ASpro M120… Naměřené hodnoty (měřák UFC pro) – úsťovka +- 120m/s s s 0.2g BB od Guarderu. Kadenci se nám přes veškerou snahu nepodařilo změřit (testované obě Lipol Turnigy – 7,4 i 11,1V) – měřák prostě není stavěný na vrtačku… (tuto zbraň jsme vzhledem k její nevhodnosti na BO nechali doma).
Závěrem – finální verze brzdy fungovala celý čas bez problémů, motor se vždy zastavil okamžitě po puštění spoustě. Nezaznamenali jsme žádné přehřívaní motoru (a to ani u testování vrtačky)… BlakOps je dle mého názoru opravdu drsná akce, která prověří hráče a také zbraně. Za náš tým můžu říct, že se nám nová mikro brzda osvědčila.
|
07 lis 2014, 12:29 |
|
|
|
Nerd
Poručík
Registrován: 07 lis 2012, 18:24 Příspěvky: 255
|
Re: Jefftron: Mikro aktivní brzda
Mikroaktivní brzda s univerzální kabeláží Jefftron. Nová mikroaktivní brzda Jefftron je ještě menší, než původní verze. Po obdržení prototypu, jsem ji nainstaloval do kamarádovi předělávané G36C od JG a začal testovat. Jelikož jsem teď docela vytížen, tak test byl jen na nečisto = za barákem v práci a ne na nějaké akci… Brzda přišla řádně zabalená, kabeláž už byla rovnou připájkována takže brzdu lze okamžitě instalovat do zbraně. Délka kabeláže byla více než dostatečná a tak jsem ji musel zkrátit. Zbraň je překopávka JG G36C. Hopkomora, tryska, kola a motor zůstali původní JG, SHS hlava válce, SHS píst (byl na něm udělán shortstroking), hlava pístu ASparts. Pružina ASpro M120, 3.5mm silikonová kabeláž, DeanT konektory + mosfet Jefftron (základní). V této konfiguraci se tryska často nevrátila do komory a pružina zůstávala natažená. Naměřené hodnoty s mosfetem (měřák UFC pro): úsťová rychlost 101,2-102,6 m/s, ROF 857 r/min. Použity 0.2g BB Guarder a 7.4V Lipol. Po výměně mosfetu za mikroaktivní brzdu Jefftron zůstává tryska v komoře a pružina je uvolněná. Naměřené hodnoty (měřák UFC pro): úsťová rychlost se jemně zvedla na 103,7-105,6 m/s, ROF 857 r/min. Použity 0.2g BB Guarder a 7.4V Lipol. Prototyp brzdy během testování fungoval bez problémů ve všech režimech střelby (vystříleny 4 zásobníky v 7°C).
|
24 pro 2014, 20:01 |
|
|
|
Curtis
Podporučík
Registrován: 26 črc 2012, 12:47 Příspěvky: 213 Bydliště: Brno
|
Re: Jefftron: Mikro aktivní brzda
Konečně jsem také dokončil testování nového prototypu mikro aktivní brzdy a zde jsou moje poznatky: Vystřílel jsem zhruba 1500 ran na různých konfiguracích: P90 s M110 a 11,1V baterkou, EG1000 motor, G&P kola - brzda v pořádku brzdí, mírně se zahřívá (více než pokojová teplota, prostě hřeje do ruky) M4 BlockII m120, 7,4V a 9.6V baterka, Dboys motor, XYZ kola - brzda v pořádku brzdí, mosfet zůstává zcela chladný. M4 BlockII M130, 7,4V a 9.6V baterka, Dboys motor, XYZ kola - brzda v pořádku brzdí, mosfet se zahřívá, ale míň než v P90 a sestavě na kadenci. Nemám možnost to teplotně změřit, ale subjektivně topí méně než původní mosfet a zároveň je menší, tudíž za mně palec nahoru
|
15 led 2015, 08:26 |
|
|
|
Jeff
Moderátor
Registrován: 28 čer 2008, 20:10 Příspěvky: 5923 Bydliště: Heřmanův Městec
|
Re: Jefftron: Mikro aktivní brzda
Nová generace Mikro aktivní brzdy je v prodeji! Vylepšení oproti doposud prodávané verzi: - Přidána součástka chránící zařízení proti poškození maximálním proudem pro sepnutí mosfetu - Změněno řízení spínání aktivního brzdění, které je nyní spolehlivější a přesnější - Popisky na zapojení vodičů jsou lépe čitelné Cena ani rozměry zařízení se nemění. Tuto Mikro aktivní brzdu můžete ihned zakoupit v JeffTron eshopu: http://www.jefftron.cz/Aktivni-brzda/Mi ... brzda.htmlhttp://www.jefftron.cz/Aktivni-brzda/Mi ... elazi.html
Přílohy:
facebook.JPG [ 335.58 KiB | Zobrazeno 19329 krát ]
_________________ JeffTron - Elektronika pro AEG zbraně 21. století
|
25 čer 2015, 19:51 |
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz
Kontakt: info(zavinac)airsoft-forum.cz
|
|