Autor |
Zpráva |
Griffon
Moderátor
Registrován: 10 lis 2008, 13:47 Příspěvky: 20687 Bydliště: Fort Lewis
|
Re: Problém s M4
Reklamovat.
_________________ SGT Griffon P. A/1-23 INF, 2ID 2005-2012 615th MP Co. 2012-now
Less flower power, more firepower!
Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.
|
22 říj 2011, 12:36 |
|
|
|
rohlik
Četař
Registrován: 17 srp 2011, 13:50 Příspěvky: 17
|
Re: Problém s M4
čau mám jeden problém s m4 od d-boys. Poskládal jsem mechbox a když zapojím baterku a zkusím vystřelit, tak se píst natáhne asi do 90% (dříve to bylo jen asi 50) a potom jenom ten zvuk vybité batrky (cvak) tak jsem vypodložkoval kola ale dělá to furt. baterky jsem zkusil 3 a všude to samé. Je tam nový mechbox (GD), ložiska (SHS) a kola (SHS) může tam být nějaká nekompatibilita? kabeláž je "nová" (asi 2 roky stará ale nepoužitá) a mám krátký šroubek na přidělání toho spoušťového mechanismu (ten plast s kontakty) ale drží tam pevně. Když chci ten píst vrátit, tak mě to párkrát pustí, ale potom už ne (když je tryska zatáhlá) nemůže to být v tom ramínku podavače?
Přílohy:
Poznámka: tak to vypadá když je to natáhlé
IMAG0003.jpg [ 339.85 KiB | Zobrazeno 7465 krát ]
|
27 pro 2011, 12:33 |
|
|
|
Griffon
Moderátor
Registrován: 10 lis 2008, 13:47 Příspěvky: 20687 Bydliště: Fort Lewis
|
Re: Problém s M4
No a zkoušel jsi, jestli se kola můžou dobře točit? Pokud ano, tak to může bejt špatně seštelovanej přítlak, špatně sedící pastorek s motorovym kolem, píst drhnoucí v mechaboxu, nekompatibilita mezi pístovym kolem a pístem, příliš silná pružina (pokud tam máš M150 a zkoušel jsi tři čínský baterky, tak se neni čemu divit, že to nenatahla ani jedna) nebo příliš dlouhá pružina.
_________________ SGT Griffon P. A/1-23 INF, 2ID 2005-2012 615th MP Co. 2012-now
Less flower power, more firepower!
Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.
|
27 pro 2011, 13:08 |
|
|
|
Solis.
Plukovník
Registrován: 17 kvě 2011, 18:56 Příspěvky: 711 Bydliště: Ústecký kraj
|
Re: Problém s M4
muže to být právě i kabeláž, může to být píst, mech nebo vybitá baterie, slabý motor. Jinak můžeš zkusit složit mech bez pružiny a otáčet šroubovákem motorovým kolem a sleduj, jestli píst zajede až na konec. Zkus jestli se kola volně točí. bez odporu. Seřid přítlak motoru. Tady by se to déle vše vysvětlovalo, než dělalo. Jo griff byl rychlejší Edit: jinak pěkné kabely, oba modré. S polaritou nemáš někdy trošku bordel?
_________________ M16A4 - sp140 -> 168m/s + mk12 mod.1 - sp160 -> 180m/s + SR25 - psg150 190m/s +
|
27 pro 2011, 13:11 |
|
|
|
rohlik
Četař
Registrován: 17 srp 2011, 13:50 Příspěvky: 17
|
Re: Problém s M4
Tak kola se točí, ale motoré mi skáče nahoru a dolů asi o milimetr (víc podložek nemám), přítlak jsem zkoušel, pastorek by měl být v pořádku. jak drhnoucí píst? je namazaný vazelínou. S tou nekompatibiltou nevím. v ruce mi to jde hezky. pružina je základní (100-110) a oni nejsou všechny stejně dlouhé? jinak v elektru něměli jiný kabel než modrý naštěstí je jedna polovina svělá a druhá tmavá ( a na konec jsem izolepou označil +)
|
27 pro 2011, 14:01 |
|
|
|
Solis.
Plukovník
Registrován: 17 kvě 2011, 18:56 Příspěvky: 711 Bydliště: Ústecký kraj
|
Re: Problém s M4
jestli mechabox není moc úzký a nesvírá píst. A jestli je pružina základ, je to ok. jinak jsi dobrý frajer s tím vypodložením, to když přitáhneš šroub pro přítlak, tak ti kolo vyjede a nezabírá celým zubem. Jestli nemáš podložky na pravé straně mechaboxu, může kolo dřít o stěnu mechu.
_________________ M16A4 - sp140 -> 168m/s + mk12 mod.1 - sp160 -> 180m/s + SR25 - psg150 190m/s +
|
27 pro 2011, 14:19 |
|
|
|
Griffon
Moderátor
Registrován: 10 lis 2008, 13:47 Příspěvky: 20687 Bydliště: Fort Lewis
|
Re: Problém s M4
- Pružiny nejsou všechny stejně dlouhé, nemají všechny stejnou tloušťku drátu a zvlášť pokud jsi ve kvéru původně neměl na hlavě pístu a trnu ložiska a při upgradu jsi je tam přidal, může se ti stát, že se prostě pružina při maximálním stlačení nevejde do pístu a pak to dopadne přesně takhle. - Kup podložky, pořádně vypodložkuj kola a až potom to řeš dál.
_________________ SGT Griffon P. A/1-23 INF, 2ID 2005-2012 615th MP Co. 2012-now
Less flower power, more firepower!
Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.
|
27 pro 2011, 15:51 |
|
|
|
rohlik
Četař
Registrován: 17 srp 2011, 13:50 Příspěvky: 17
|
Re: Problém s M4
Nové díly jsou jenom ty co jsem napsal, takže pružina se tam snad vejde. s tím skákáním jsem to trochu přehnal (asi 0.2mm). jinak v čínských zbraních to vypodložkování nebývá lepší ne? za pár dnů by mi měla přijít nová baterie turnigy 1.8Ah, tak uvidím co to bude dělat s ní a mezitím zkusím teda poshánět ty podložky
|
27 pro 2011, 18:48 |
|
|
|
hlodaQ*
Major
Registrován: 09 črc 2011, 22:55 Příspěvky: 447 Bydliště: Votice, Střed. Kraj
|
Re: Problém s M4
Zdarec, potřebuju na rychlo poradit. V čem je problém když mi při aktivní brzdě trysku zůstává zasunutá? Nemůže to být tim že tam mám vačku? Je to v Aimtop GB, nějak se mi to důsí při pár výstřelech tak když do toho lezu se koukat co je špatně abych věděl. Dík
|
27 pro 2011, 19:04 |
|
|
|
Jeff
Moderátor
Registrován: 28 čer 2008, 20:10 Příspěvky: 5923 Bydliště: Heřmanův Městec
|
Re: Problém s M4
jakou mas kadenci? vacka vice pomaha vysouvani trysky
_________________ JeffTron - Elektronika pro AEG zbraně 21. století
|
27 pro 2011, 19:52 |
|
|
|
hlodaQ*
Major
Registrován: 09 črc 2011, 22:55 Příspěvky: 447 Bydliště: Votice, Střed. Kraj
|
Re: Problém s M4
Jeff píše: jakou mas kadenci? vacka vice pomaha vysouvani trysky Pravě že průměrnou. Mám tam brzdu od tebe a je to AT ECO Mech. XT60ky... občas sem tu slyšel že vačka pomáhá, takže sem jí tam šoupnul, ale teďka koukám že se mi ramínko o ni uplně ohybá jak je na pérku, ni nic zatim jsem tu vačku vyhodil. naryhclo se spráskala akce takže potřebuju fungovat aspoň zejtra. Problém byl v tom že sem střelil jednou, dvakrát v pohodě a třetí se zadusila. Je tam ASPro komora a Systema guma kterou jsem kontroloval jestli neni zkoucená nebo tak. Je tam sériová tryska, ale bez úprav jde dorazit až na konec takže v tom bych problém neviděl.
|
27 pro 2011, 20:14 |
|
|
|
Jacob
Brigádní generál
Registrován: 11 lis 2010, 11:53 Příspěvky: 1207 Bydliště: Praha
|
Re: Problém s M4
To vypadá jak kdyby ramínku přerušovače trvalo moc dlouho než rozepne kontaky...
_________________ CaG3 ris - GD130- 155ms -> DMR Custom M4 - 110 - 133ms Tm AUG,Cyma Mp5,Cyma AK, JG G36 WE G17,Mp7,brokovnice https://www.facebook.com/TripleCanopyPraha/?fref=ts
|
27 pro 2011, 20:29 |
|
|
|
rohlik
Četař
Registrován: 17 srp 2011, 13:50 Příspěvky: 17
|
Re: Problém s M4
rohlik píše: mezitím zkusím teda poshánět ty podložky Tak jsem našel jednu v dílně. Je sice větší, ale pasuje tam dobře. Kola se teď skoro nehýbou do stran a jde s nimi lehce točit. Bohužel ani to nepomohlo a píst se zase zasekl v půlce. Myslím, že bude něco špatně s tím ramínkem nebo pístovým kolem, protože když je to skoro vypuštěné, tak se kola sama netočí (zarážka je volná) a když s ním otočím tak se vrátí zpátky (točím na správnou stranu tj. zpátky)
|
27 pro 2011, 20:40 |
|
|
|
hlodaQ*
Major
Registrován: 09 črc 2011, 22:55 Příspěvky: 447 Bydliště: Votice, Střed. Kraj
|
Re: Problém s M4
Taky se sem teďka nachomítnul otec a řešili jsme to a ptal se co vlastně časuje. I přes to že je tam ta brzda tak ten píst se trochu natáhne, pokaždé na stejné místo, že vidim asi prostřední kolejnici v díře ve válci. A když jen brnknu o spoušť a píst se natáhne až k trnu a potom znovu stisknu tak až potom spadne a tryska je vylezlá, potom se klasicky opakuje to co předtim. AAAAA Chaoooos!!! Nějak mi cizí problém do kterýho sem se "vložil" mísí s mim problémem
Naposledy upravil hlodaQ* dne 27 pro 2011, 21:04, celkově upraveno 1
|
27 pro 2011, 20:53 |
|
|
|
Solis.
Plukovník
Registrován: 17 kvě 2011, 18:56 Příspěvky: 711 Bydliště: Ústecký kraj
|
Re: Problém s M4
vůbec netuším co tím myslíš. a vůbec mě nenapadá, jak by se kvůli ramínku zasekl píst v půlce. dyť jediný kontakt je tam s vačkou , takže je to trošku odporu na víc při natahovaní. Ale tím to nebude. Jaká jsou to kola a jaká baterie?
Edit: to bylo pro rohlika
_________________ M16A4 - sp140 -> 168m/s + mk12 mod.1 - sp160 -> 180m/s + SR25 - psg150 190m/s +
|
27 pro 2011, 20:56 |
|
|
|
rohlik
Četař
Registrován: 17 srp 2011, 13:50 Příspěvky: 17
|
Re: Problém s M4
Solis. píše: to bylo pro rohlika Jsem to ale hňup! za všechno může píst, který se nemůže hýbat v mechu. Když nebyl utáhlý tak fungoval a teď jsem to zkoušel s utaženým a vůbec to nejede. Myslím, že mě čeká dlouhá noc s pilníkem. PS: HlodaQ to ty se mísíš do mého problému
|
27 pro 2011, 22:18 |
|
|
|
Griffon
Moderátor
Registrován: 10 lis 2008, 13:47 Příspěvky: 20687 Bydliště: Fort Lewis
|
Re: Problém s M4
rohlik píše: Solis. píše: to bylo pro rohlika Jsem to ale hňup! za všechno může píst, který se nemůže hýbat v mechu. Když nebyl utáhlý tak fungoval a teď jsem to zkoušel s utaženým a vůbec to nejede. Myslím, že mě čeká dlouhá noc s pilníkem. PS: HlodaQ to ty se mísíš do mého problému My jsme ti to říkali hned na začátku, že to může bejt ono No hlavně, že se to vyřešilo.
_________________ SGT Griffon P. A/1-23 INF, 2ID 2005-2012 615th MP Co. 2012-now
Less flower power, more firepower!
Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.
|
27 pro 2011, 22:33 |
|
|
|
Yindra
Desátník
Registrován: 15 dub 2011, 20:55 Příspěvky: 9
|
Re: Problém s M4
Ahoj, přispěju sem taky se svým problémem. Na vánoce jsem dělal kompletní upgrade vzduchu, bohužel se něco nepovedlo. Vlastním m4 ras II od dboys a po upgradu se mi dramaticky snížila úsťovka. Upgradoval jsem těmito komponenty: ASPro Hop Up komora (tady jsem řešil, že komora uskakovala od mecháče - přidal jsem čtyry o kroužky a komora na mecháči drží jak ulitá) Vzduch ASPro (tryska 21,4, válec s otvory, rovná hlava pístu z hliníku, univ ocelová hlava válce - zkoušel jsem těstnost a ta dopadla na výbornou) Píst SHS s kovovými zuby Hlaveň Prometheus 6.03 300mm ( původní dboy hlaveň mi nešla zamknout do komory) Bohužel po tomto zásahu mi zbraň střílí hůře jak v základu Všiml jsem si, že původní (M120 tuším) pružina je skoro o půlku kratší jak progres od ASPro. Ocením každou radu co s tím, kde by mohl být únik a jestli mám tedy ještě pro jistotu vyměnit pružinu za progresivní. Díky
|
28 pro 2011, 10:36 |
|
|
|
Jeff
Moderátor
Registrován: 28 čer 2008, 20:10 Příspěvky: 5923 Bydliště: Heřmanův Městec
|
Re: Problém s M4
tryska ti plne uzamyka komoru?
_________________ JeffTron - Elektronika pro AEG zbraně 21. století
|
28 pro 2011, 10:42 |
|
|
|
Yindra
Desátník
Registrován: 15 dub 2011, 20:55 Příspěvky: 9
|
Re: Problém s M4
Jak se to dá zjistit?
|
28 pro 2011, 10:57 |
|
|
|
Jeff
Moderátor
Registrován: 28 čer 2008, 20:10 Příspěvky: 5923 Bydliště: Heřmanův Městec
|
Re: Problém s M4
ze se podivas do komory skrz zasobnikovou sachtu
_________________ JeffTron - Elektronika pro AEG zbraně 21. století
|
28 pro 2011, 10:58 |
|
|
|
Yindra
Desátník
Registrován: 15 dub 2011, 20:55 Příspěvky: 9
|
Re: Problém s M4
aha, díky..do jaké míry by měla být tryska přez šachtu vidět? jelikož já vidím sotva kousek toho zkoseného okraje
|
28 pro 2011, 11:09 |
|
|
|
Jeff
Moderátor
Registrován: 28 čer 2008, 20:10 Příspěvky: 5923 Bydliště: Heřmanův Městec
|
Re: Problém s M4
pri uzamcene poloze musi uplne prekryvat otvor v sachte, v tom mas problem, vyres, proc se ti tryska v komore seka
_________________ JeffTron - Elektronika pro AEG zbraně 21. století
|
28 pro 2011, 11:15 |
|
|
|
Yindra
Desátník
Registrován: 15 dub 2011, 20:55 Příspěvky: 9
|
Re: Problém s M4
Díky za radu je to přesně jak jsi řekl, ta tryska vůbec nevleze do komory
|
28 pro 2011, 11:22 |
|
|
|
hlodaQ*
Major
Registrován: 09 črc 2011, 22:55 Příspěvky: 447 Bydliště: Votice, Střed. Kraj
|
Re: Problém s M4
Chci se zeptat, co by mohlo být špatně, když mi při SEMI zůstává zatažená tryska/otevřená komora a přitom mám brzdu? Brzda funguje, motor se zastaví skoro "hned" jak pustím spoušť, ale chová se to jako kdyby tam nebyla. V sériové zbrani Aimtop ECO+GD120.
|
29 pro 2011, 20:03 |
|
|
|
Daven
Moderátor
Registrován: 16 úno 2009, 19:11 Příspěvky: 1271 Bydliště: Chrudim a Praha
|
Re: Problém s M4
kontakty moc dlouhe kdy pri stisku zacne strilet zbran hned a ne az ke konci chodu spouste a pak to dela vacka na pistovem kole
_________________ Jo H&K G3A4 od TM je vážně rarita ... člen Airsoft Teamu Chrudim
|
29 pro 2011, 21:23 |
|
|
|
hlodaQ*
Major
Registrován: 09 črc 2011, 22:55 Příspěvky: 447 Bydliště: Votice, Střed. Kraj
|
Re: Problém s M4
Daven píše: kontakty moc dlouhe kdy pri stisku zacne strilet zbran hned a ne az ke konci chodu spouste a pak to dela vacka na pistovem kole To znamená že upravit ten kontakt co je na části se spouští tak, aby to sepnulo až při domáčknutí spouště ke konci? Slyšel jsem že Aimtop kola maji větší vačku která už na kole je, vačku jako takovou přídavnou jsem tam měl, ale vyndal jsem jí takže to dělá i s ní.
|
29 pro 2011, 21:39 |
|
|
|
Solis.
Plukovník
Registrován: 17 kvě 2011, 18:56 Příspěvky: 711 Bydliště: Ústecký kraj
|
Re: Problém s M4
spíš to jen přihni kleštička jak bude potřeba. nech tam jen spoušták a jak tam nebude válec, tak uvidíš na ty kontakty, jak moc to bude potřeba. stačí min kontakt jestli když mosfet.
_________________ M16A4 - sp140 -> 168m/s + mk12 mod.1 - sp160 -> 180m/s + SR25 - psg150 190m/s +
|
29 pro 2011, 22:47 |
|
|
|
Naskok
Podpraporčík
Registrován: 30 pro 2011, 02:20 Příspěvky: 75
|
APS M4a1 CQB
Zdravim vsechny cleny fora, dlouho jsem tu jen procital a dneska jsem se musel registrovat, jelikoz mam dve, tri veci, co me zajmaji. Vcera mi prisla postou M4ka z druhe ruky, vypada pekne a dle ocekavani. Jeste jsem z ni nestrilel kulicky (nemam) ale na prazdno par ran jsem neodolal. Co jsem si vsiml, tak: - hlaven se mi trochu hybe, ma vuli a to se mi nejak nezda - full auto je skoro SEMI, protoze ne vzdy to zacne strilet full auto, kdyz to po zbrani chci Zbytek je fajn. Tak nez s tim vyrazim do nejakeho airsoft shopu aby mi rekli, kolik milionu budou chtit za tri nove sroubky, tak bych rad vedel predem od nekoho se strizlivym odhadem, co to jsou za problemy, co popisuju. Pokud to je neco, co bych mohl opravit sam, tak to neni problem, opravil jsem si uz kde co. Diky za rady a napady
|
30 pro 2011, 02:28 |
|
|
|
Daven
Moderátor
Registrován: 16 úno 2009, 19:11 Příspěvky: 1271 Bydliště: Chrudim a Praha
|
Re: Problém s M4
1. dotahnout sikovkama delta ring 2. to bude kulisou kdy malo nadzvedne prerusovac strelby, chce to prozkoumat jestli to ma vuli v prepinaci nebo u prerusovace
sroubky muzes koupit i v zelezarstvi
_________________ Jo H&K G3A4 od TM je vážně rarita ... člen Airsoft Teamu Chrudim
|
30 pro 2011, 12:34 |
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků |
|
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz
Kontakt: info(zavinac)airsoft-forum.cz
|
|