Autor |
Zpráva |
Jeff
Moderátor
Registrován: 28 čer 2008, 20:10 Příspěvky: 5923 Bydliště: Heřmanův Městec
|
JeffTron: Aktivní brzda
Jako první jsem na trh uvedl výrobek, kterým je mosfet s aktivnim brděním motoru: - Profesionálně navržený a vyrobený mosfet s aktivním brzděním motoru bez kabeláže. - Po rozepnutí kontaktů se využívá přebytkové energie motoru k jeho zastavení. - Píst není částečně natažen, pružina se neunavuje, nenamáhají se vnitřní díly a tryska z větší části zamyká komoru. - Bezkontaktní spínání motoru. - Mosfet zvyšuje kadenci zbraně a výdrž akumulátoru. - Neopalují se spoušťové kontakty. - 6-ti vodičové řešení. - Deska o velikosti 44x13x6mm. zakoupit to můžete zde: http://airsoftpro.cz/eshop/product_info ... ts_id=1679http://airsoftpro.cz/eshop/product_info ... ts_id=1678video jak to funguje: http://www.youtube.com/watch?v=DY2M6NFFbOQÚspěšně otestováno na pružině m150, se zátěžovým motorem guarder infinity a 8.4V large baterií
_________________ JeffTron - Elektronika pro AEG zbraně 21. století
|
22 čer 2011, 15:46 |
|
|
|
Rorschach
Nadrotmistr
Registrován: 24 čer 2011, 13:42 Příspěvky: 47
|
Re: Mosfet s aktivním bržděním motoru skladem
Oproti klasickemu nevidim nejaky zazracny rozdil. Vcelku me je jedno jak se zastavi motor behem akce. A kdyz dostrilim, tak si pist vypustim jednoduchym namacknutim pres spoust.
|
27 čer 2011, 16:22 |
|
|
|
Jeff
Moderátor
Registrován: 28 čer 2008, 20:10 Příspěvky: 5923 Bydliště: Heřmanův Městec
|
Re: Mosfet s aktivním bržděním motoru skladem
nejakym "namacknutim pres spoust" neudelas to, ze pist bude vzdy v uplne predni poloze
aktivni brzda ti setri baterii, protoze se nemusi rozebihat z polonatazene pozice, dily nejsou namahany, neni otevrena komora, pri vysokokadencni zbrani se nestane, ze to na semi vystreli 2x za sebou nebo ze pri auto strelbe to jeste bude chvili strilet po pusteni spouste.
nerikam, ze to je revoluce v elektronice, ale pridana hodnota rozhodne neni nezanedbatelna a myslim si, ze takove zarizeni na trhu chybelo
_________________ JeffTron - Elektronika pro AEG zbraně 21. století
|
27 čer 2011, 17:15 |
|
|
|
Jeff
Moderátor
Registrován: 28 čer 2008, 20:10 Příspěvky: 5923 Bydliště: Heřmanův Městec
|
Re: Mosfet s aktivním bržděním motoru skladem
diky predradnym odporum neni brzdeni motoru tak silne a omezuje se jiskreni na komutatoru motoru, ktere neni vetsi nez jiskreni pri rozbehu a behu motoru, takze se nemusite bat nizsi zivotnosti motoru s aktivni brzdou
_________________ JeffTron - Elektronika pro AEG zbraně 21. století
|
29 čer 2011, 18:31 |
|
|
|
Jeff
Moderátor
Registrován: 28 čer 2008, 20:10 Příspěvky: 5923 Bydliště: Heřmanův Městec
|
Re: Mosfet s aktivním bržděním motoru skladem
_________________ JeffTron - Elektronika pro AEG zbraně 21. století
|
15 srp 2011, 07:34 |
|
|
|
Jeff
Moderátor
Registrován: 28 čer 2008, 20:10 Příspěvky: 5923 Bydliště: Heřmanův Městec
|
Re: Mosfet s aktivním bržděním motoru skladem
mam jiz druhou generaci desek, kde jsou zvetsene cesty a vylepsená ochrana mosfetu. Zanedlouho budou k dostani v obchodech i na mem eshopu
Přílohy:
brzda.JPG [ 149.88 KiB | Zobrazeno 44742 krát ]
_________________ JeffTron - Elektronika pro AEG zbraně 21. století
|
16 srp 2011, 11:25 |
|
|
|
trubkin
Poručík
Registrován: 11 čer 2011, 20:39 Příspěvky: 278 Bydliště: Praha
|
Re: Mosfet s aktivním bržděním motoru skladem
Mam dotaz, kdyz bych si chtel tvuj mosfet s brzdou dat do kulometu, potreboval bych nejakej vetsi chladic? Popripade jaky jsou moznosti ochrany pred vodou. Mam motor infiniti od guarderu a 150 pruzinu od ty samy firmy a jako suport sem obcas nucenej davat fakt dlouhy davky v radech stovek kouli, nebo desitky kratkejch hned po sobe.
_________________ Masli dobrych kamaradu nepratel netreba.
|
16 srp 2011, 12:55 |
|
|
|
Jeff
Moderátor
Registrován: 28 čer 2008, 20:10 Příspěvky: 5923 Bydliště: Heřmanův Městec
|
Re: Mosfet s aktivním bržděním motoru skladem
tento mosfet byl testovany na m150 v kulometu s dlouhyma davkama bez chladice, takze toho bych se nebal, ale pro jistotu bych tam chladic pridal. Zvlada to bez chladice i m170, ale ne tak dlouhy davky. Budu prodavat i mosfety s chladicem, ktere budou urceny na pruzinu az m170
jako ochrana proti vode budou konce buzirky zaplacany silikonem u typu zarizeni z univerzalni kabelazi
_________________ JeffTron - Elektronika pro AEG zbraně 21. století
|
16 srp 2011, 14:59 |
|
|
|
trubkin
Poručík
Registrován: 11 čer 2011, 20:39 Příspěvky: 278 Bydliště: Praha
|
Re: Mosfet s aktivním bržděním motoru skladem
Ok dik
_________________ Masli dobrych kamaradu nepratel netreba.
|
16 srp 2011, 19:23 |
|
|
|
Cotulosh
Moderátor
Registrován: 14 zář 2009, 20:02 Příspěvky: 1084 Bydliště: Karviná
|
Re: JeffTron: Aktivní brzda
Testing pod mou taktovkou...
Brzda přišla v krásné krabici (kdo se udělal?). Zapojení je echt stejné, jako u malého mosfetu, tudíž palec hore. Přestože je brzda brzdou a vskutku brzdí, rozměrově odpovídá homemade mosfetu na plocho, tudíž je překvapivě malá, další palec hore.
Zapojení jsem zkoumal nejdříve na M140, pak M150 a nakonec i M170. Všechny pružiny snesla bez potíží, ale jelikož byla instalována v M249, nevšiml jsem si prvotního problémku. Pokud chcete střílet na pružině silnější, než je M150 způsobem "semi je auto" (opakovaná střelba 15 a více jednotlivých ran bez přestávky), součáska způsobující brzdný efekt výrazně zvyšuje okolní teplotu. Po pěti krátkých dávkách nepřetržitě za sebou (M170) se už nedá chytit do rukou. To ovšem neznamená, že by celý mosfet shořel, to v žádném případě. Stačí používat s rozvahou, nebo čas od času nechat vychladnout.
Testování probíhalo následovně. M140 - 500 ran M150 - 3000 ran M170 - 300 ran Použitý akumulátor opět Li-Pol X5 (11,1 V/ 30 C (60 C)/ 6150 mAh). A samozřejmě Bullet 5,5 mm konektory. Brzdím v osobní zbrani a nemám pochybnosti.
Tákže bych rád doporučil brzdit do M150. Celkově ale převažují přednosti nad nedostatky. Brždění je dle mého "kůl" a hlava doléhá na hlavu.
_________________ O oko přijdeš ve chvíli, kdy airsoft hraješ bez brýlí. Pokud žádáte autorizaci na ICQ, podepisujte se. Nepodepsané házím do ignor listu!
|
22 srp 2011, 15:27 |
|
|
|
Jeff
Moderátor
Registrován: 28 čer 2008, 20:10 Příspěvky: 5923 Bydliště: Heřmanův Městec
|
Re: JeffTron: Aktivní brzda
180ks aktivnich brzd jsem dostal z tovarny, v nejblizsich dnech casti pridam kabelaze, zabalim je a vlozim do eshopu http://www.jefftron.cz
Přílohy:
DSCN1586.JPG [ 299.84 KiB | Zobrazeno 44634 krát ]
_________________ JeffTron - Elektronika pro AEG zbraně 21. století
|
28 srp 2011, 18:29 |
|
|
|
Jeff
Moderátor
Registrován: 28 čer 2008, 20:10 Příspěvky: 5923 Bydliště: Heřmanův Městec
|
Re: JeffTron: Aktivní brzda
porovnani aktivní brzdy I. a II. generace. I. generace je nalevo
Přílohy:
DSCN1562.JPG [ 161.91 KiB | Zobrazeno 44602 krát ]
DSCN1559.JPG [ 156.24 KiB | Zobrazeno 44602 krát ]
_________________ JeffTron - Elektronika pro AEG zbraně 21. století
|
31 srp 2011, 16:14 |
|
|
|
Jeff
Moderátor
Registrován: 28 čer 2008, 20:10 Příspěvky: 5923 Bydliště: Heřmanův Městec
|
Re: JeffTron: Aktivní brzda
par lidi se me ptalo, zda je v aktivni brzde mosfet, nebo jestli ho musi dokupovat. ODPOVED: mosfet je v tomto vyrobku obsazeny, a navic to rychleji zastavi motor
do jake zbrane se to hodi? ODPOVED: hodi se do jakekoliv AEG zbrane s pruzinou do m150 s delší prodlevou mezi výstřely nebo do m130 s jakymkoliv pouzivanim. Nejvic to lze poznat u vysokokadencnich zbrani
_________________ JeffTron - Elektronika pro AEG zbraně 21. století
|
31 srp 2011, 17:46 |
|
|
|
Jacob
Brigádní generál
Registrován: 11 lis 2010, 11:53 Příspěvky: 1207 Bydliště: Praha
|
Re: JeffTron: Aktivní brzda
Tak jsem se rozhodl dát si mosfet z aktivní brzdou do SUčka, důvodem byla střelba 3-4 rán na semi, mechanický rozpojování bylo v pohodě ale setrvačnost udělala ješte 3 rány než se mech zastavil.. Testoval jsem to na sestavě: tm hlaveň, Dboy komora, Gp hop,gd váleček,Dboy mech,SHS 19,7 tryska, dotěsněný čínský vzduch,čína píst a SHS 13:1 kola (chod pístu zkrácený o 2 zuby),prowin 80, kovový trn,7mm kuličkový ložiska, Dboy motor, ten mosfet/brzda,1,5silikonový kabely, Tdeans,11,1 lipol, 2200mah (dává kolem 70a a 120 chvilkově..) - 47 BB/s , 98-100ms ) - idealní hračka na takovýhle testy..lidi z Točný potvrdí že je to dobrý kvér na vytváření mraku kulí. Montáž je v pohodě (jeff dodává návod, zvorat zapojení může jen trotl nebo evžen), zvádne to každý kdo umí trochu pájet, zalil jsem to lehce silikonem a dal dodávanou smršťovačku.. Kadence stejná jako u mýho/guru fetu, vyřešili se 3-4 rány na semi (teď krásně jedna,píst vpředu,a ta odezva je jak u manualu ), najeto asi 600 ran žádný problémy.. Na test daná GD120ka taky žádný problém ani po hodně semi se nic nehřeje.. Na high speed konve idealní věc, můžu jen doporučit..rozměrově je to jak normální mosfet (ne ten jeffův ten je menší) a aktivní brzdění je každopádně skvělá vychytávka z hlediska životnosti pružiny,kol,píst,západky..
_________________ CaG3 ris - GD130- 155ms -> DMR Custom M4 - 110 - 133ms Tm AUG,Cyma Mp5,Cyma AK, JG G36 WE G17,Mp7,brokovnice https://www.facebook.com/TripleCanopyPraha/?fref=ts
|
05 zář 2011, 12:07 |
|
|
|
T-dog
Generál major
Registrován: 04 zář 2009, 10:40 Příspěvky: 1961 Bydliště: Horažďovice / Sušice / Plzeň / Praha
|
Re: JeffTron: Aktivní brzda
Rád bych se podělil o postřehy z testování MOSFETU S AKTIVNÍM BRŽDĚNÍM JEFFTRON.
Dostal jsem brzdu na otestování s požadavkem na použití pružiny obdobné sp130, 11V lipol a min. 3tis. test. výstřelů.
Testovací sestava: L-85 (army) - GD sp130, kola šikmé ozubení (300%) jako do TM m14 (16zubů), motor shs zátěžový, aku - 11,1V (21-22bb/s) a 7,4V (16-17bb/s) lipol (70A+).
Během testování jsem vystřílel přes 3000 bb (zhruba 1/3 v dílně, zbytek po akcích a trénincích). Přičemž valná většina testů proběhla s 11,1V lipol, cca 500 bb vystříleno na 7,4v lipol a 8,4V NiCd.
Díky aktivnímu brždění motoru byl odstraněn problém s občasným zasekávaním na semiauto režim (klasický neduh většiny aeg, který se obvykle řeší přepnutím na fullauto režim, výstřelem a opětovným přepnutím na semi). Pístové kolo se totiž po výstřelu dostane kvůli dojíždění motorku do pozice kdy vačka zvedá ramínko přerušovače sřelby a tím znemožnuje funkci člunku ve spoušťovém mechanismu (píst zůstane částečně natažen). U testovací zbraně se tak stávalo když zůstal píst úplně natažený, v pozici před výstřelem, a to cca 1x za 150 - 300 výstřelů. Po výměně relátka za mosfet s aktivním bržděním JeffTron se píst zastavuje vždy v předu (ve vypuštěné pozici - "hlava na hlavu"), s 11,1V lipol zůstává cca z 30% výstřelů píst natažen o 1 - max. 3 zuby, nikdy ne více, takže 100% úspěch, ani jendou se během testování nestalo že by se zbraň "sekla na jednotlivý", což bez aktivního brždění motoru tvrdit nelze. Dále brzda odstranila docela častý problém při použití 11,1V lipol, a to výstřel dávky 3 kulí při stisknutí spouště v semi režimu.
Co se týče zahřívání, nebo dokonce přehřívání celé součástky, nebyl sebemenší problém. Žádný přídavný chladic jsem neinstaloval, celá deska je zalita plastem z tavné pistole a stažena smršťovací folií. Po několika dávkách rychle za sebou, nebou dlouhé dávce (50-100 výstřelů) se brzda samozřejmě zahřívá, ale kadence neklesá a žádný jiný problém nenasatává.
Ještě doplním, že kadence šla oproti spínání přes 70A relé nahoru o cca 1-2bb/s.
Když to shrnu, aktivní brzdu doporučuji každému majiteli aeg, zamezením zbytečného natahování pístu šetříte některé vnitřní díly včetně pružiny, která nezůstavá stlačená. Nejvíce ji však oceníte u zbraně s vysokou kadencí (brzda zabrání více výstřelům najdnou na semirežim u vysokokadenčních zbraní) a u zbraně preferující, nebo výhradně užívající semi režim. Dle mého názoru se vyplatí připlatit těch pár stovek oproti klasickému mosfetu, a díky relativně malým rozměrům to ani u většiny zbraní nebude problém.
_________________ No stress, be EPeS ...
2RIFLES, G Coy (07-13) / 1RGJ, B Coy (93-07)
L85A2 (RIS - GG 2,6J, UGL - Army 2,6J, RIS - GBB WE 4J) L110A2 (AK 2,6J) L119A1 (GBB WE 2,2J) L1A1 (STAR 2,6J) L128A1 (GFC 0.8J)
Podporuje ligu plynařů!
|
23 zář 2011, 10:45 |
|
|
|
Jeff
Moderátor
Registrován: 28 čer 2008, 20:10 Příspěvky: 5923 Bydliště: Heřmanův Městec
|
Re: JeffTron: Aktivní brzda
do tydne budou v nabidce obe verze aktivni brzdy i v obchode www.army-airsoft.cz
_________________ JeffTron - Elektronika pro AEG zbraně 21. století
|
25 říj 2011, 17:25 |
|
|
|
Jeff
Moderátor
Registrován: 28 čer 2008, 20:10 Příspěvky: 5923 Bydliště: Heřmanův Městec
|
Re: JeffTron: Aktivní brzda
Do eshopu pridana Aktivní brzda s univerzální kabeláží - I.generace za vyhodnou cenu. Oproti normalni brzde je určena pouze pro akumulátory Ni-xx 8.4V - 9.6V, lipol nelze použít a je maximalne pro pruziny M120. http://www.jefftron.cz/Aktivni-brzda/Ak ... erace.html
_________________ JeffTron - Elektronika pro AEG zbraně 21. století
|
04 lis 2011, 20:26 |
|
|
|
T-23lol
Podporučík
Registrován: 08 srp 2011, 00:23 Příspěvky: 182 Bydliště: Žiar nad Hronom + Brno
|
Re: JeffTron: Aktivní brzda
Ahoj Jeff, Pekná práca, chcel by som sa iba opýtať na jednu vec, aký je rozdiel medzi jednotlivími súčiastkami lebo na AirsoftPro som našiel tento výrobok s tým že nieje možné použíť Lipol akumulátor a u iných mosfetov s brzdou som potom našiel že tam už sa použiť môžu, tak len že aký je v nich rozdiel okrem toho čo si vravel že širšie cesty atď. Dikes
_________________ Válčíme abychom mohly žít v míru Aristoteles
Maskáče: BW flecktarn / MTP Zbraň: M4 A1 [AimTop] 510FPS FlatHop + VisionKing 1,25-5x; Mosfet s aktívnou brzdou[Homemade]; Aku 11,1V 1800mAh 50-75C Li-Pol; Glock 17 Ostatné:Ultrafire C8; JPC Tan[GFC]; opasok + kydex sumky[Homemade]
|
02 led 2012, 17:38 |
|
|
|
Jeff
Moderátor
Registrován: 28 čer 2008, 20:10 Příspěvky: 5923 Bydliště: Heřmanův Městec
|
Re: JeffTron: Aktivní brzda
na airsoftpro maji stary popisky, uz jsem mu pred nekolika tydny posilal aktualni a stale to nezmenil. v airsoftpro je k dostani nejnovejsi generace brzdy. rozdil je v sile cest na desce a u nejnovejsi brzdy je pridana ochranna soucastka, ktera eliminuje vysoke napetove spicky od lipolek. rozdil je zde: I. generace: http://www.jefftron.cz/Aktivni-brzda/Ak ... erace.html II. generace: http://www.jefftron.cz/Aktivni-brzda/Ak ... elazi.html
_________________ JeffTron - Elektronika pro AEG zbraně 21. století
|
02 led 2012, 18:28 |
|
|
|
dodo
Desátník
Registrován: 29 lis 2011, 15:40 Příspěvky: 6
|
Re: JeffTron: Aktivní brzda
Ahoj Mam mosfet s aktivní brzdou ale nemam tam tu součástku. Chtěl jsem si koupit Lipolku ale jak píšeš tak ty špičky od ní by mi mohly zničit gun? Tak si mam rači koupit tu aktivní brzdu s tou součástkou?
|
03 led 2012, 17:42 |
|
|
|
Jeff
Moderátor
Registrován: 28 čer 2008, 20:10 Příspěvky: 5923 Bydliště: Heřmanův Městec
|
Re: JeffTron: Aktivní brzda
ty spicky by sice neznicili zbran, ale brzdu ano. Kup aktivni brzdu II. generace (ta co se ted vsude prodava)
_________________ JeffTron - Elektronika pro AEG zbraně 21. století
|
04 led 2012, 19:58 |
|
|
|
Forces_USF
Nadrotmistr
Registrován: 31 říj 2009, 12:48 Příspěvky: 47 Bydliště: Újezd nad Zbečnem
|
Re: JeffTron: Aktivní brzda
Já bych potřeboval upřesnit pájku jakou to lze pájet. Trafopájkou tedy ne ale pájecí stanicí nebo pájecím perem to lze? De mi hlavně o tu stanici, aby v ní nebylo taky nějaký trafo a nespálilo se to. Diky
_________________ 10th Special Forces Group (Airsoft) M4A1 R.I.S D-Boy/P&J a M4A1 R.A.S Aimtop
|
18 led 2012, 20:38 |
|
|
|
Jeff
Moderátor
Registrován: 28 čer 2008, 20:10 Příspěvky: 5923 Bydliště: Heřmanův Městec
|
Re: JeffTron: Aktivní brzda
pajeci stanice i pero zarizeni neublizi
_________________ JeffTron - Elektronika pro AEG zbraně 21. století
|
18 led 2012, 20:48 |
|
|
|
hlodaQ*
Major
Registrován: 09 črc 2011, 22:55 Příspěvky: 447 Bydliště: Votice, Střed. Kraj
|
Re: JeffTron: Aktivní brzda
Chci se zeptat, po připojení mini 9,6v se mi z brzdy začalo kouřit, odnesl to ten mosfet. Nedokázal by mi někdo říct čim to bylo způsobeno?
|
16 bře 2012, 17:46 |
|
|
|
Jeff
Moderátor
Registrován: 28 čer 2008, 20:10 Příspěvky: 5923 Bydliště: Heřmanův Městec
|
Re: JeffTron: Aktivní brzda
to jiz nejakou dobu fungovalo na jiny baterii? nebo se to stalo hned po instalaci do zbrane?
_________________ JeffTron - Elektronika pro AEG zbraně 21. století
|
16 bře 2012, 17:56 |
|
|
|
hlodaQ*
Major
Registrován: 09 črc 2011, 22:55 Příspěvky: 447 Bydliště: Votice, Střed. Kraj
|
Re: JeffTron: Aktivní brzda
V pohodě to fungovalo, teď jsem měnil pažbičku, hlavu válce a předělával fastony na motoru na očka. Chápal bych kdyby se to stalo po stisku spouště, to by signalizovalo třeba že je něco špatně, ale jen jsem připojil baterku tak zasičel... :/ Brzdu jsem měl omotanou elektr. páskou prozatimně a kabely byly vedeny podle desky na jednu stranu. Jelikož mám brzdu bez propojek v trnu takže mi stačí vždycky jen protáhnout zkrz http://www.airsoftchrudim.cz/recenze/ka ... be_06b.jpg tu díru a brzda zůstane v té malé trubce, potom můžu vyndat mechabox. Kabely mám napájené ze spodu ze strany SMD odporů protože je tam málo součástek a kabely tam můžou jít s nízkým profilem, napadá mě jen to že se u díry v desce natáhla izolace a o něco to zkratovalo, ale nevím jestli je možné že by se stalo tohle. Mosfet je ze spodu u báze (ve protřed) prasklý.
|
16 bře 2012, 18:15 |
|
|
|
Jeff
Moderátor
Registrován: 28 čer 2008, 20:10 Příspěvky: 5923 Bydliště: Heřmanův Městec
|
Re: JeffTron: Aktivní brzda
rekla bych, ze tam mas nekde zkrat na kabelazi, nebo otoceny kabely na baterii (otoceny plus a minus),
protoze pokud jsou kabely v poradku, a spatne zarizeni, tak se brzda znici az kdyz pustis spoust a pak zbran sama od sebe strili po pripojeni baterie.
muzeme se dohodnout na oprave pres SZ
_________________ JeffTron - Elektronika pro AEG zbraně 21. století
|
16 bře 2012, 18:31 |
|
|
|
ScorpioDB
Rotný
Registrován: 09 dub 2012, 13:52 Příspěvky: 22
|
Re: JeffTron: Aktivní brzda
Dovolil bych si malý dotaz. Chtěl bych si pořídit brzdu, ale nechce se mi investovat do pájky. Trafo pájku mám doma a s čistým svědomím mohu říct, že s pájkou relativně umim. Byl by takový problém, kdybych si koupil mosfet už s kabeláží a pájel bych trafopájkou ten "druhý konec" kabelu k motoru apod.? Samozřejmě opatrně, abych nezapínal a nevypínal pájku u samotného kabelu
|
24 dub 2012, 10:12 |
|
|
|
Jeff
Moderátor
Registrován: 28 čer 2008, 20:10 Příspěvky: 5923 Bydliště: Heřmanův Městec
|
Re: JeffTron: Aktivní brzda
hned na zacatku ti reknu, ze to je na tvoje riziko. zakladni pouzicka je vypinat a zapinat trafopajku min 10cm od zarizeni, to by se pak nemelo nic stat, ale je tam stale slovicko NEMELO. jinak je jedno, zda pajis primo zarizeni nebo kabely vedouci k zarizeni, vysoke spicky se do zarizeni dostanou tak jako tak.
ja osobne ani trafopajku nemam a zkouset zda to s ni jde ani nebudu.
_________________ JeffTron - Elektronika pro AEG zbraně 21. století
|
24 dub 2012, 10:42 |
|
|
|
Griffon
Moderátor
Registrován: 10 lis 2008, 13:47 Příspěvky: 20687 Bydliště: Fort Lewis
|
Re: JeffTron: Aktivní brzda
Hele, já už jsem trafopájkou mosfety pájel, pájel jsem s ní i procesorovku a nikdy jsem nic neodpálil. Fakt stačí jí zapínat a vypínat dál od toho.
_________________ SGT Griffon P. A/1-23 INF, 2ID 2005-2012 615th MP Co. 2012-now
Less flower power, more firepower!
Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.
|
24 dub 2012, 12:23 |
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz
Kontakt: info(zavinac)airsoft-forum.cz
|
|