Airsoft forum https://airsoft-forum.com/ |
|
JeffTron: Aktivní brzda https://airsoft-forum.com/viewtopic.php?f=295&t=11032 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Jeff [ 22 čer 2011, 15:46 ] |
Předmět příspěvku: | JeffTron: Aktivní brzda |
Jako první jsem na trh uvedl výrobek, kterým je mosfet s aktivnim brděním motoru: - Profesionálně navržený a vyrobený mosfet s aktivním brzděním motoru bez kabeláže. - Po rozepnutí kontaktů se využívá přebytkové energie motoru k jeho zastavení. - Píst není částečně natažen, pružina se neunavuje, nenamáhají se vnitřní díly a tryska z větší části zamyká komoru. - Bezkontaktní spínání motoru. - Mosfet zvyšuje kadenci zbraně a výdrž akumulátoru. - Neopalují se spoušťové kontakty. - 6-ti vodičové řešení. - Deska o velikosti 44x13x6mm. zakoupit to můžete zde: http://airsoftpro.cz/eshop/product_info ... ts_id=1679 http://airsoftpro.cz/eshop/product_info ... ts_id=1678 video jak to funguje: http://www.youtube.com/watch?v=DY2M6NFFbOQ Úspěšně otestováno na pružině m150, se zátěžovým motorem guarder infinity a 8.4V large baterií |
Autor: | Rorschach [ 27 čer 2011, 16:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mosfet s aktivním bržděním motoru skladem |
Oproti klasickemu nevidim nejaky zazracny rozdil. Vcelku me je jedno jak se zastavi motor behem akce. A kdyz dostrilim, tak si pist vypustim jednoduchym namacknutim pres spoust. |
Autor: | Jeff [ 27 čer 2011, 17:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mosfet s aktivním bržděním motoru skladem |
nejakym "namacknutim pres spoust" neudelas to, ze pist bude vzdy v uplne predni poloze aktivni brzda ti setri baterii, protoze se nemusi rozebihat z polonatazene pozice, dily nejsou namahany, neni otevrena komora, pri vysokokadencni zbrani se nestane, ze to na semi vystreli 2x za sebou nebo ze pri auto strelbe to jeste bude chvili strilet po pusteni spouste. nerikam, ze to je revoluce v elektronice, ale pridana hodnota rozhodne neni nezanedbatelna a myslim si, ze takove zarizeni na trhu chybelo |
Autor: | Jeff [ 29 čer 2011, 18:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mosfet s aktivním bržděním motoru skladem |
diky predradnym odporum neni brzdeni motoru tak silne a omezuje se jiskreni na komutatoru motoru, ktere neni vetsi nez jiskreni pri rozbehu a behu motoru, takze se nemusite bat nizsi zivotnosti motoru s aktivni brzdou |
Autor: | Jeff [ 15 srp 2011, 07:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mosfet s aktivním bržděním motoru skladem |
nove v nabidce BASU: http://airsoftshop.cz/product_info.php/products_id/7416 http://airsoftshop.cz/product_info.php/products_id/7417 |
Autor: | trubkin [ 16 srp 2011, 12:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mosfet s aktivním bržděním motoru skladem |
Mam dotaz, kdyz bych si chtel tvuj mosfet s brzdou dat do kulometu, potreboval bych nejakej vetsi chladic? Popripade jaky jsou moznosti ochrany pred vodou. Mam motor infiniti od guarderu a 150 pruzinu od ty samy firmy a jako suport sem obcas nucenej davat fakt dlouhy davky v radech stovek kouli, nebo desitky kratkejch hned po sobe. |
Autor: | Jeff [ 16 srp 2011, 14:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mosfet s aktivním bržděním motoru skladem |
tento mosfet byl testovany na m150 v kulometu s dlouhyma davkama bez chladice, takze toho bych se nebal, ale pro jistotu bych tam chladic pridal. Zvlada to bez chladice i m170, ale ne tak dlouhy davky. Budu prodavat i mosfety s chladicem, ktere budou urceny na pruzinu az m170 jako ochrana proti vode budou konce buzirky zaplacany silikonem u typu zarizeni z univerzalni kabelazi |
Autor: | trubkin [ 16 srp 2011, 19:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mosfet s aktivním bržděním motoru skladem |
Ok dik |
Autor: | Cotulosh [ 22 srp 2011, 15:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: JeffTron: Aktivní brzda |
Testing pod mou taktovkou... Brzda přišla v krásné krabici (kdo se udělal?). Zapojení je echt stejné, jako u malého mosfetu, tudíž palec hore. Přestože je brzda brzdou a vskutku brzdí, rozměrově odpovídá homemade mosfetu na plocho, tudíž je překvapivě malá, další palec hore. Zapojení jsem zkoumal nejdříve na M140, pak M150 a nakonec i M170. Všechny pružiny snesla bez potíží, ale jelikož byla instalována v M249, nevšiml jsem si prvotního problémku. Pokud chcete střílet na pružině silnější, než je M150 způsobem "semi je auto" (opakovaná střelba 15 a více jednotlivých ran bez přestávky), součáska způsobující brzdný efekt výrazně zvyšuje okolní teplotu. Po pěti krátkých dávkách nepřetržitě za sebou (M170) se už nedá chytit do rukou. To ovšem neznamená, že by celý mosfet shořel, to v žádném případě. Stačí používat s rozvahou, nebo čas od času nechat vychladnout. Testování probíhalo následovně. M140 - 500 ran M150 - 3000 ran M170 - 300 ran Použitý akumulátor opět Li-Pol X5 (11,1 V/ 30 C (60 C)/ 6150 mAh). A samozřejmě Bullet 5,5 mm konektory. Brzdím v osobní zbrani a nemám pochybnosti. Tákže bych rád doporučil brzdit do M150. Celkově ale převažují přednosti nad nedostatky. Brždění je dle mého "kůl" a hlava doléhá na hlavu. |
Autor: | Jeff [ 28 srp 2011, 18:29 ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: JeffTron: Aktivní brzda | ||
180ks aktivnich brzd jsem dostal z tovarny, v nejblizsich dnech casti pridam kabelaze, zabalim je a vlozim do eshopu http://www.jefftron.cz
|
Autor: | Jeff [ 31 srp 2011, 16:14 ] | |||
Předmět příspěvku: | Re: JeffTron: Aktivní brzda | |||
porovnani aktivní brzdy I. a II. generace. I. generace je nalevo
|
Autor: | Jeff [ 31 srp 2011, 17:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: JeffTron: Aktivní brzda |
par lidi se me ptalo, zda je v aktivni brzde mosfet, nebo jestli ho musi dokupovat. ODPOVED: mosfet je v tomto vyrobku obsazeny, a navic to rychleji zastavi motor do jake zbrane se to hodi? ODPOVED: hodi se do jakekoliv AEG zbrane s pruzinou do m150 s delší prodlevou mezi výstřely nebo do m130 s jakymkoliv pouzivanim. Nejvic to lze poznat u vysokokadencnich zbrani |
Autor: | Jacob [ 05 zář 2011, 12:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: JeffTron: Aktivní brzda |
Tak jsem se rozhodl dát si mosfet z aktivní brzdou do SUčka, důvodem byla střelba 3-4 rán na semi, mechanický rozpojování bylo v pohodě ale setrvačnost udělala ješte 3 rány než se mech zastavil.. Testoval jsem to na sestavě: tm hlaveň, Dboy komora, Gp hop,gd váleček,Dboy mech,SHS 19,7 tryska, dotěsněný čínský vzduch,čína píst a SHS 13:1 kola (chod pístu zkrácený o 2 zuby),prowin 80, kovový trn,7mm kuličkový ložiska, Dboy motor, ten mosfet/brzda,1,5silikonový kabely, Tdeans,11,1 lipol, 2200mah (dává kolem 70a a 120 chvilkově..) - 47 BB/s , 98-100ms ) - idealní hračka na takovýhle testy..lidi z Točný potvrdí že je to dobrý kvér na vytváření mraku kulí. Montáž je v pohodě (jeff dodává návod, zvorat zapojení může jen trotl nebo evžen), zvádne to každý kdo umí trochu pájet, zalil jsem to lehce silikonem a dal dodávanou smršťovačku.. Kadence stejná jako u mýho/guru fetu, vyřešili se 3-4 rány na semi (teď krásně jedna,píst vpředu,a ta odezva je jak u manualu ), najeto asi 600 ran žádný problémy.. Na test daná GD120ka taky žádný problém ani po hodně semi se nic nehřeje.. Na high speed konve idealní věc, můžu jen doporučit..rozměrově je to jak normální mosfet (ne ten jeffův ten je menší) a aktivní brzdění je každopádně skvělá vychytávka z hlediska životnosti pružiny,kol,píst,západky.. |
Autor: | T-dog [ 23 zář 2011, 10:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: JeffTron: Aktivní brzda |
Rád bych se podělil o postřehy z testování MOSFETU S AKTIVNÍM BRŽDĚNÍM JEFFTRON. Dostal jsem brzdu na otestování s požadavkem na použití pružiny obdobné sp130, 11V lipol a min. 3tis. test. výstřelů. Testovací sestava: L-85 (army) - GD sp130, kola šikmé ozubení (300%) jako do TM m14 (16zubů), motor shs zátěžový, aku - 11,1V (21-22bb/s) a 7,4V (16-17bb/s) lipol (70A+). Během testování jsem vystřílel přes 3000 bb (zhruba 1/3 v dílně, zbytek po akcích a trénincích). Přičemž valná většina testů proběhla s 11,1V lipol, cca 500 bb vystříleno na 7,4v lipol a 8,4V NiCd. Díky aktivnímu brždění motoru byl odstraněn problém s občasným zasekávaním na semiauto režim (klasický neduh většiny aeg, který se obvykle řeší přepnutím na fullauto režim, výstřelem a opětovným přepnutím na semi). Pístové kolo se totiž po výstřelu dostane kvůli dojíždění motorku do pozice kdy vačka zvedá ramínko přerušovače sřelby a tím znemožnuje funkci člunku ve spoušťovém mechanismu (píst zůstane částečně natažen). U testovací zbraně se tak stávalo když zůstal píst úplně natažený, v pozici před výstřelem, a to cca 1x za 150 - 300 výstřelů. Po výměně relátka za mosfet s aktivním bržděním JeffTron se píst zastavuje vždy v předu (ve vypuštěné pozici - "hlava na hlavu"), s 11,1V lipol zůstává cca z 30% výstřelů píst natažen o 1 - max. 3 zuby, nikdy ne více, takže 100% úspěch, ani jendou se během testování nestalo že by se zbraň "sekla na jednotlivý", což bez aktivního brždění motoru tvrdit nelze. Dále brzda odstranila docela častý problém při použití 11,1V lipol, a to výstřel dávky 3 kulí při stisknutí spouště v semi režimu. Co se týče zahřívání, nebo dokonce přehřívání celé součástky, nebyl sebemenší problém. Žádný přídavný chladic jsem neinstaloval, celá deska je zalita plastem z tavné pistole a stažena smršťovací folií. Po několika dávkách rychle za sebou, nebou dlouhé dávce (50-100 výstřelů) se brzda samozřejmě zahřívá, ale kadence neklesá a žádný jiný problém nenasatává. Ještě doplním, že kadence šla oproti spínání přes 70A relé nahoru o cca 1-2bb/s. Když to shrnu, aktivní brzdu doporučuji každému majiteli aeg, zamezením zbytečného natahování pístu šetříte některé vnitřní díly včetně pružiny, která nezůstavá stlačená. Nejvíce ji však oceníte u zbraně s vysokou kadencí (brzda zabrání více výstřelům najdnou na semirežim u vysokokadenčních zbraní) a u zbraně preferující, nebo výhradně užívající semi režim. Dle mého názoru se vyplatí připlatit těch pár stovek oproti klasickému mosfetu, a díky relativně malým rozměrům to ani u většiny zbraní nebude problém. |
Autor: | Jeff [ 25 říj 2011, 17:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: JeffTron: Aktivní brzda |
do tydne budou v nabidce obe verze aktivni brzdy i v obchode www.army-airsoft.cz |
Autor: | Jeff [ 04 lis 2011, 20:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: JeffTron: Aktivní brzda |
Do eshopu pridana Aktivní brzda s univerzální kabeláží - I.generace za vyhodnou cenu. Oproti normalni brzde je určena pouze pro akumulátory Ni-xx 8.4V - 9.6V, lipol nelze použít a je maximalne pro pruziny M120. http://www.jefftron.cz/Aktivni-brzda/Ak ... erace.html |
Autor: | T-23lol [ 02 led 2012, 17:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: JeffTron: Aktivní brzda |
Ahoj Jeff, Pekná práca, chcel by som sa iba opýtať na jednu vec, aký je rozdiel medzi jednotlivími súčiastkami lebo na AirsoftPro som našiel tento výrobok s tým že nieje možné použíť Lipol akumulátor a u iných mosfetov s brzdou som potom našiel že tam už sa použiť môžu, tak len že aký je v nich rozdiel okrem toho čo si vravel že širšie cesty atď. Dikes |
Autor: | Jeff [ 02 led 2012, 18:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: JeffTron: Aktivní brzda |
na airsoftpro maji stary popisky, uz jsem mu pred nekolika tydny posilal aktualni a stale to nezmenil. v airsoftpro je k dostani nejnovejsi generace brzdy. rozdil je v sile cest na desce a u nejnovejsi brzdy je pridana ochranna soucastka, ktera eliminuje vysoke napetove spicky od lipolek. rozdil je zde: I. generace: http://www.jefftron.cz/Aktivni-brzda/Ak ... erace.html II. generace: http://www.jefftron.cz/Aktivni-brzda/Ak ... elazi.html |
Autor: | dodo [ 03 led 2012, 17:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: JeffTron: Aktivní brzda |
Ahoj Mam mosfet s aktivní brzdou ale nemam tam tu součástku. Chtěl jsem si koupit Lipolku ale jak píšeš tak ty špičky od ní by mi mohly zničit gun? Tak si mam rači koupit tu aktivní brzdu s tou součástkou? |
Autor: | Jeff [ 04 led 2012, 19:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: JeffTron: Aktivní brzda |
ty spicky by sice neznicili zbran, ale brzdu ano. Kup aktivni brzdu II. generace (ta co se ted vsude prodava) |
Autor: | Forces_USF [ 18 led 2012, 20:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: JeffTron: Aktivní brzda |
Já bych potřeboval upřesnit pájku jakou to lze pájet. Trafopájkou tedy ne ale pájecí stanicí nebo pájecím perem to lze? De mi hlavně o tu stanici, aby v ní nebylo taky nějaký trafo a nespálilo se to. Diky |
Autor: | Jeff [ 18 led 2012, 20:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: JeffTron: Aktivní brzda |
pajeci stanice i pero zarizeni neublizi |
Autor: | hlodaQ* [ 16 bře 2012, 17:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: JeffTron: Aktivní brzda |
Chci se zeptat, po připojení mini 9,6v se mi z brzdy začalo kouřit, odnesl to ten mosfet. Nedokázal by mi někdo říct čim to bylo způsobeno? |
Autor: | Jeff [ 16 bře 2012, 17:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: JeffTron: Aktivní brzda |
to jiz nejakou dobu fungovalo na jiny baterii? nebo se to stalo hned po instalaci do zbrane? |
Autor: | hlodaQ* [ 16 bře 2012, 18:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: JeffTron: Aktivní brzda |
V pohodě to fungovalo, teď jsem měnil pažbičku, hlavu válce a předělával fastony na motoru na očka. Chápal bych kdyby se to stalo po stisku spouště, to by signalizovalo třeba že je něco špatně, ale jen jsem připojil baterku tak zasičel... :/ Brzdu jsem měl omotanou elektr. páskou prozatimně a kabely byly vedeny podle desky na jednu stranu. Jelikož mám brzdu bez propojek v trnu takže mi stačí vždycky jen protáhnout zkrz http://www.airsoftchrudim.cz/recenze/ka ... be_06b.jpg tu díru a brzda zůstane v té malé trubce, potom můžu vyndat mechabox. Kabely mám napájené ze spodu ze strany SMD odporů protože je tam málo součástek a kabely tam můžou jít s nízkým profilem, napadá mě jen to že se u díry v desce natáhla izolace a o něco to zkratovalo, ale nevím jestli je možné že by se stalo tohle. Mosfet je ze spodu u báze (ve protřed) prasklý. |
Autor: | Jeff [ 16 bře 2012, 18:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: JeffTron: Aktivní brzda |
rekla bych, ze tam mas nekde zkrat na kabelazi, nebo otoceny kabely na baterii (otoceny plus a minus), protoze pokud jsou kabely v poradku, a spatne zarizeni, tak se brzda znici az kdyz pustis spoust a pak zbran sama od sebe strili po pripojeni baterie. muzeme se dohodnout na oprave pres SZ |
Autor: | ScorpioDB [ 24 dub 2012, 10:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: JeffTron: Aktivní brzda |
Dovolil bych si malý dotaz. Chtěl bych si pořídit brzdu, ale nechce se mi investovat do pájky. Trafo pájku mám doma a s čistým svědomím mohu říct, že s pájkou relativně umim. Byl by takový problém, kdybych si koupil mosfet už s kabeláží a pájel bych trafopájkou ten "druhý konec" kabelu k motoru apod.? Samozřejmě opatrně, abych nezapínal a nevypínal pájku u samotného kabelu |
Autor: | Jeff [ 24 dub 2012, 10:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: JeffTron: Aktivní brzda |
hned na zacatku ti reknu, ze to je na tvoje riziko. zakladni pouzicka je vypinat a zapinat trafopajku min 10cm od zarizeni, to by se pak nemelo nic stat, ale je tam stale slovicko NEMELO. jinak je jedno, zda pajis primo zarizeni nebo kabely vedouci k zarizeni, vysoke spicky se do zarizeni dostanou tak jako tak. ja osobne ani trafopajku nemam a zkouset zda to s ni jde ani nebudu. |
Autor: | Griffon [ 24 dub 2012, 12:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: JeffTron: Aktivní brzda |
Hele, já už jsem trafopájkou mosfety pájel, pájel jsem s ní i procesorovku a nikdy jsem nic neodpálil. Fakt stačí jí zapínat a vypínat dál od toho. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |