|
|
Registrovat •
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
|
Autor |
Zpráva |
Koskin
Štábní rotmistr
Registrován: 16 led 2008, 19:42 Příspěvky: 63 Bydliště: Vimperk
|
M14 AGM
Zdravím, mám následující problém. Stává se mi u mé M14, že nedomáčknu správně spoušť, a kola se mi zapřou někde v půlce natažení pístu o západku zpětného chodu, avšak po opětovném stisknutí spouště již motor pružinu nenatáhne. Nemohu přijít na to, kde by mohl být problém. Ve zbrani mám pružinu SP130 od ASPro, standardní kola a motor od CA HiGH TORQUE který poháním klasickou baterií SANYO 9.6V NiCD 1700mAh. Při odstranění západky, až na zpětné protáčení samozřejmě, funguje vše v naprostém pořádku. Nevíte někdo, kde by mohl být problém ?
_________________ H&K MP5 SD3 (CA) GLOCK 17 (TM)
DUM SPIRO, SPERO.
|
16 bře 2011, 17:57 |
|
|
|
Daven
Moderátor
Registrován: 16 úno 2009, 19:11 Příspěvky: 1271 Bydliště: Chrudim a Praha
|
Re: M14 AGM
sice jsem se s tim jeste nesetkal ale ze by spatna zapadka zpetneho chodu? zkuz chod kol v samotnem sesroubovanem mechaboxu se zapadkou zpetneho chodu. Muze byt kriva osicka zapadky(v horsim pripade ulozeni v mechaboxu) a ta pak muze kousnout kola, pripadne bych zkusil vymenu: http://airsoftpro.cz/eshop/product_info ... ts_id=1270
_________________ Jo H&K G3A4 od TM je vážně rarita ... člen Airsoft Teamu Chrudim
|
16 bře 2011, 18:01 |
|
|
|
pool
Štábní praporčík
Registrován: 02 úno 2010, 20:31 Příspěvky: 132
|
Re: M14 AGM
já osobně bych to viděl tak že v momentě když se píst zastaví v poloze před vystřelením tak klasický převod v kombinaci s vysokorychlostním motorem prostě nemá sílu to rozpohybovat.zkus superzátěžový převod kol nebo tam dej silnější motor Guarder, aimtop, shs, magnum atd...
|
16 bře 2011, 18:55 |
|
|
|
Cotulosh
Moderátor
Registrován: 14 zář 2009, 20:02 Příspěvky: 1084 Bydliště: Karviná
|
Re: M14 AGM
Nejsi první, komu CA motor neroztáhne M130.
_________________ O oko přijdeš ve chvíli, kdy airsoft hraješ bez brýlí. Pokud žádáte autorizaci na ICQ, podepisujte se. Nepodepsané házím do ignor listu!
|
16 bře 2011, 19:26 |
|
|
|
Daven
Moderátor
Registrován: 16 úno 2009, 19:11 Příspěvky: 1271 Bydliště: Chrudim a Praha
|
Re: M14 AGM
Tedka jsem se nad tvym problemem jeste vice zamyslel a kluci maj pravdu, motor sice zvladne cyklus ale nedokaze rozjet pist v polonatacene pozici, tim ze tam nedas zapadku zpetneho chodu se vrati pist do uvolnene pozice a diky tomu motor zvladne rozjezd a dokoncit cyklus, vymen motor za zatezovy a nebo dej slabsi pruzinu, protoze M130 od AirsoftPRO nekdy muze byt stejne silna jako M140 od guarderu. Zapadkou zpetneho chodu to neni
_________________ Jo H&K G3A4 od TM je vážně rarita ... člen Airsoft Teamu Chrudim
|
16 bře 2011, 19:42 |
|
|
|
Koskin
Štábní rotmistr
Registrován: 16 led 2008, 19:42 Příspěvky: 63 Bydliště: Vimperk
|
Re: M14 AGM
Všem Vám děkuji za cenné rady. Při zkoušení a bádání, co je v nepořádku se mi stalo, že jsem standardním kolům (china) očísnul zoubek na pístovém kolesu, tudíž jsem do zbraně vpravil zpět mech od GP se superzátěžovými koly se šikmým ozubem od Prometheus a motor tento převod zvládá a vše funguje, tudíž problém s největší pravděpodobností byl ve Vámi zmiňovaném motoru.
_________________ H&K MP5 SD3 (CA) GLOCK 17 (TM)
DUM SPIRO, SPERO.
|
17 bře 2011, 19:18 |
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 návštevníků |
|
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz
Kontakt: info(zavinac)airsoft-forum.cz
|
|