Airsoft forum https://airsoft-forum.com/ |
|
Problém s motůrkem a jeho štelováním https://airsoft-forum.com/viewtopic.php?f=113&t=18755 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Cha0s [ 04 bře 2015, 14:49 ] |
Předmět příspěvku: | Problém s motůrkem a jeho štelováním |
Ahoj, mám AimTop Crane 150 přesněji http://airsoftpro.cz/eshop/product_info.php?products_id=2309 Když jsem jí měl jako novou tak vše šlapalo dobře. Časem jsem si k ní pořídil příslušenství navíc tím myslím novou pažbičku, kolimátor atd. Při výměně pažbičky jsem seřídil tlak motůrku a vše fungovalo normálně. Patku mám http://anareus.cz/detail.php?id=1370 a pažbičku http://airsoftpro.cz/eshop/product_info.php?cPath=101_182&products_id=1830 občas mi trvalo dlouho seřídit přítlak motůrku ale časem se to vždy nejak povedlo. Teď mě ale trápí to, že nemohu motůrek seřídit už vůbec a stalo se mi to, že na akci mi přestala zbraň střílet a od motůrku se ozývalo pískání po následovném seřízení se to stalo zase a nemohu motůrek už seřídit. Při štelování přítlaku se mi zdá, že se zvuk nemění a při velkém dotažení se mi zdá že motůrek nechce slézt dolů ale zasekne se na určitém místě v pažbičce takže se nedá utahovat ani povolovat protože se tam někde sekne a sleze když do pažbičky trošku praštím aby se uvolnil. Zbraň mám necelé dva roky a jinak je vše v pořádku. Nevím jestli má motůrek špatný pastorek nebo je problém někde jinde. Prosím o rady díky. PS: Přikládám fotku pastorku snad tam půjde vidět jestli je opotřebovaný nebo ne... |
Autor: | madafaka [ 04 bře 2015, 15:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s motůrkem a jeho štelováním |
Podla toho čo píšeš si prítlak šteluješ častejšie? To prečo, veď vymením pažbičku, naštelujem prítlak a hotovo. AT kvéry sú známe tým že robia kravál aj pri dobrom prítlaku..a ak sa ti prítlak samovolne nepovoloval nevidím dôvod ho sále štelovať. Pastorok máš podla fotky ešte o.k a to že ti motor nechce zliezť nadol môže byť kabelážou a jeho miernym vyosením pri velkom prítlaku. Aký použivaš akumulátor? |
Autor: | Cha0s [ 04 bře 2015, 17:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s motůrkem a jeho štelováním |
Akumulátor používám Firefox 9.6V 1500 mAh. Akumulátor by to měl být kvalitní a voltáž je tak akorát aspoň tedy podle mě je možný že to bude kabelema že tam tak drží protože moturek se tam asi nemá jak chytit. |
Autor: | Daven [ 04 bře 2015, 17:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s motůrkem a jeho štelováním |
Jelikož jsi měnil pažbycku, která jejinak řešená než AT, musíš vést kabely pouze zadní částí pazbičky, viz: |
Autor: | Cha0s [ 04 bře 2015, 18:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s motůrkem a jeho štelováním |
Takže takto to je špatně? Měl bych to trošku uspořádat jo? |
Autor: | Griffon [ 04 bře 2015, 19:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s motůrkem a jeho štelováním |
Motor se musí v pažbičce volně pohybovat. |
Autor: | Jeff [ 04 bře 2015, 19:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s motůrkem a jeho štelováním |
ano, takto je spatne, prodluz cerveny kabel a ved ho viz Daven |
Autor: | Cha0s [ 04 bře 2015, 19:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s motůrkem a jeho štelováním |
Dobře a jak mohu ty dráty prodloužit? Hádám, že to musím rozebrat a popřípadě, že dráty budou krátký tak sehnat nové? |
Autor: | Jeff [ 04 bře 2015, 20:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s motůrkem a jeho štelováním |
stacilo by i jenom vyndat pazbicku a stavajici vodic nastavit, aby byl o nejaky 3cm delsi |
Autor: | Cha0s [ 04 bře 2015, 23:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s motůrkem a jeho štelováním |
Takže prodloužení drátů jenž má za následek lepší uspořádání a tedy následně lepší umístění motůrku by mělo vyřešit veškerý můj problém se štelováním přítlaku atd. ? |
Autor: | Griffon [ 04 bře 2015, 23:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s motůrkem a jeho štelováním |
No rozhodně je to nezbytnej první krok. |
Autor: | Cha0s [ 05 bře 2015, 14:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s motůrkem a jeho štelováním |
Dobře tak díky moc všem. Kdyby to dělalo potom stále nějaký problém ozvu se |
Autor: | Daven [ 05 bře 2015, 14:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s motůrkem a jeho štelováním |
koukám na ty fotky tvé pažbyčky, a černý mínusový kabel je dostatečně dlouhý, aby se dostal kolem motoru jako jsem postoval s tím červeným kabelem. ale otázka ja zda červený kabel je dostatečně dlouhý aby se dostal k zadnímu vybrání pažbyčky a přichytil se k motoru na nejbližší faston, kde ted máš černý kabel. samozřejmě motor musíš pootočit o 180 stupnu aby byla zachována správná polarita. |
Autor: | Griffon [ 08 bře 2015, 18:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s motůrkem a jeho štelováním |
To je spíš následek toho, že jsi střílel, zatímco motor měl blbej úhel/blbě seštelovanej přítlak. AT kvéry prostě řvou, to je stará známá věc a nemusí to znamenat nějakej problém. |
Autor: | Cha0s [ 08 bře 2015, 19:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s motůrkem a jeho štelováním |
Fájn, takže když vyřeším problém s tou pažbičkou aby se motor volně pohyboval a nesekal se na místě tak by zbraň mohla funkčně střílet i presto, že jsou kola lehce jetá? Jak se prosím ty kabely prosím prodlužují? Jak už mi bylo řečenu tak jsem sundal pažbičku ale nevím jak ho vytáhnout ven držím tam pevně a nerad bych ho urval... |
Autor: | Griffon [ 08 bře 2015, 19:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s motůrkem a jeho štelováním |
To je strašně moc kdyby. Otázka je, jestli ta pažbička není prostě blbá a jestli úprava kabelů bude stačit, otázka je, jak dlouho to načatý kolo ještě vydrží... |
Autor: | Cha0s [ 08 bře 2015, 20:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s motůrkem a jeho štelováním |
No, že je blbá by bylo dost monžé protože značka Element není prý moc kvalitní... Nevím ale proč se to děje když mi to dříve nějakou dobu drželo... upravím ty kabely až zjistím jak ten jeden prodloužit a budu doufat jen v to nejlepší |
Autor: | Jeff [ 08 bře 2015, 21:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s motůrkem a jeho štelováním |
prodlouzeni kabelu: ustrihnes ho treba uprostred odizolujes a pocinujes oba ustrizene konce kabelu vezmes nejaky jiny kabel v delce 3cm, a udelas to same vezmes 2x 15mm smrtovaci buzirky 3,2mm a natahnes to na oba puvodni konce puvodniho kabelu zapajis na sebe puvodni kabel s novym aby z toho vznikl jeden kabel pretahnes pres pajene spoje buzirku a smrtis ji nad zapalovacem hotovo, mas prodlouzeny kabel o 3cm nejaky ilustracni foto, jak to delat: http://www.airsoftchrudim.cz/recenze/spinani_aeg_3.html ps: jestli jsi nedrzel nikdy pajku v ruce, tak to dej nekomu, kdo ano |
Autor: | Cha0s [ 08 bře 2015, 21:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s motůrkem a jeho štelováním |
Ahá... no jasný chápu jednou jsem dělal něco podobného jen jsem čekal, že to bude něco co není na tak dlouho zrovna v mém případě Tak fájn díky moc všem. |
Autor: | Herothink [ 29 led 2016, 19:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s motůrkem a jeho štelováním |
Ahoj, potřeboval bych poradit. Mám zbraň mk110 od E&C z airsoftpro (prakticky tahle, ale dlouhá verze). Koupil jsem si magpul pažbičku a přitom jsem zjistil, že nejlépe je seštelovaný při úplném povolení šroubu. Čím víc přitahuju, tím víc řve. Myslel jsem si, že je to tou novou pažbičkou, ale když jsem zpětně namontoval starou pažbičku, je to u ní úplně stejně, jen s tím rozdílem, že má lepší zvuk při úplném povolení šroubu, než ta nová pažbička. Když jsem dal motor samotný do staré pažbičky a porovnal s novou, tak u té nové vykukuje víc než u staré, a to asi o 1-2 mm. Takže problém bude asi v motoru, co? Poraďte prosím... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |