Autor |
Zpráva |
Crewe
Poručík
Registrován: 31 srp 2010, 16:37 Příspěvky: 256
|
Jak poznám zničený motor
Ahoj, teďka jsem začal skládat M4. Koupil jsem novej člunek a kulisu přepínače. Zbraň je M4 kola jsou CA základ. Motor je TM EG 700 - rok starej baterie 11.1 3300. A teďka k problému, je jich více: Problém začínal tím, že když jsem začal mačkat spoušť, tak se z toho zakouřilo, ale pořád to střílelo. Jo a strašně se hřál motor. - Tak jsem koupil tu kulisu přepínače od GD. S tou už se z toho nekouřilo, ale motor se hřál pořád, takže jsem to znova zkusil a motor se po pár výstřelech nedal udržet ani když byl v pažbičce. Kabely jsem tam udělal 1,5mm silikonové. Víte někdo nějakou příčinu? Díky.
_________________ http://www.sabotage-team.clanweb.eu/ Sabotage Team - Pardubice (Provádíme nábor v okolí Pardubic).
|
07 zář 2011, 18:06 |
|
|
|
smolda
Brigádní generál
Registrován: 09 bře 2008, 14:33 Příspěvky: 1407 Bydliště: Turnov (Liberecký kraj)
|
Re: Jak poznám zničený motor
To je dost jasná příčina EG700 + 11.1 aku + (předpokládám) pružina 120 a výš = chudák motor
_________________ Tango down! ______________________________________________________ KAC SR 25 (PJ, komplet custom Smolda): 123 m/s s BLS 0.30g Colt M4 CQB-R (DBoys): 96 m/s s BLS 0.28g Colt MEU (Bell): 99 m/s s BLS 0.20g
|
07 zář 2011, 18:19 |
|
|
|
Crewe
Poručík
Registrován: 31 srp 2010, 16:37 Příspěvky: 256
|
Re: Jak poznám zničený motor
Dopytle... Je pravda, že byl prej hodně starej a ještě k tomu z druhý ruky. Takže myslíš, že příčina byla jen silná baterka?
_________________ http://www.sabotage-team.clanweb.eu/ Sabotage Team - Pardubice (Provádíme nábor v okolí Pardubic).
|
07 zář 2011, 18:24 |
|
|
|
Griffon
Moderátor
Registrován: 10 lis 2008, 13:47 Příspěvky: 20687 Bydliště: Fort Lewis
|
Re: Jak poznám zničený motor
Hádam že nemáš mosfet, což?
_________________ SGT Griffon P. A/1-23 INF, 2ID 2005-2012 615th MP Co. 2012-now
Less flower power, more firepower!
Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.
|
07 zář 2011, 18:28 |
|
|
|
Crewe
Poručík
Registrován: 31 srp 2010, 16:37 Příspěvky: 256
|
Re: Jak poznám zničený motor
Právě ne no. Chtěl jsem ho na rychlo uplácat, akorát mi chyběla dioda.
_________________ http://www.sabotage-team.clanweb.eu/ Sabotage Team - Pardubice (Provádíme nábor v okolí Pardubic).
|
07 zář 2011, 18:33 |
|
|
|
Griffon
Moderátor
Registrován: 10 lis 2008, 13:47 Příspěvky: 20687 Bydliště: Fort Lewis
|
Re: Jak poznám zničený motor
Tak proto se ti z toho kouřilo, přes kulisu přepínače ti tekly vysoký proudy. Ani ta GD kulisa to nejspíš dlouho nesnese. Ono celkově na ten kvér je ta baterka strašnej overkill, i když dáš mosfet a pořádnej motor, tak ten motor bude dostávat velkej záhul a moc dlouho asi nevydrží.
_________________ SGT Griffon P. A/1-23 INF, 2ID 2005-2012 615th MP Co. 2012-now
Less flower power, more firepower!
Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.
|
07 zář 2011, 18:46 |
|
|
|
smolda
Brigádní generál
Registrován: 09 bře 2008, 14:33 Příspěvky: 1407 Bydliště: Turnov (Liberecký kraj)
|
Re: Jak poznám zničený motor
Jako EG700 už je historickej motor...ten je na tahání 100vky pružiny mám takový pocit, že i EG1000 měl se stodvácou problém. Kromě toho ta aku má prostě moc velký napětí a poskytuje moc vysoký proud. Motor si to zblajzne, točí se co to dá a opaluje se...
_________________ Tango down! ______________________________________________________ KAC SR 25 (PJ, komplet custom Smolda): 123 m/s s BLS 0.30g Colt M4 CQB-R (DBoys): 96 m/s s BLS 0.28g Colt MEU (Bell): 99 m/s s BLS 0.20g
|
07 zář 2011, 18:55 |
|
|
|
Crewe
Poručík
Registrován: 31 srp 2010, 16:37 Příspěvky: 256
|
Re: Jak poznám zničený motor
Zejtra si jdu za kámošem pro starej motorek a lipol 7,4V Tak už by to mělo bejt všechno v pohodě. EDIT: Ale ten motorek tu M4 se 130 (aspro) tahal strašně rychle se základní 9,6V - Z toho jsem usoudil, že to je zátěžák.
_________________ http://www.sabotage-team.clanweb.eu/ Sabotage Team - Pardubice (Provádíme nábor v okolí Pardubic).
|
07 zář 2011, 18:57 |
|
|
|
smolda
Brigádní generál
Registrován: 09 bře 2008, 14:33 Příspěvky: 1407 Bydliště: Turnov (Liberecký kraj)
|
Re: Jak poznám zničený motor
Bože můj...ještě k tomu na 130tce...oujé to se divím, že se vůbec točil...
_________________ Tango down! ______________________________________________________ KAC SR 25 (PJ, komplet custom Smolda): 123 m/s s BLS 0.30g Colt M4 CQB-R (DBoys): 96 m/s s BLS 0.28g Colt MEU (Bell): 99 m/s s BLS 0.20g
|
07 zář 2011, 19:18 |
|
|
|
seth-catchme
Plukovník
Registrován: 10 led 2010, 10:18 Příspěvky: 785
|
Re: Jak poznám zničený motor
Potvrzuju, že EG700 je dělanej na 100vky pružiny. Já ho sám měl ve zbrani a po výměně na 120 to prostě už motorek nevydržel. Místo toho jsem koupil Guarder Infinity a spokojenost maximální.
_________________ Trololol... :facepalm:
|
07 zář 2011, 19:19 |
|
|
|
Griffon
Moderátor
Registrován: 10 lis 2008, 13:47 Příspěvky: 20687 Bydliště: Fort Lewis
|
Re: Jak poznám zničený motor
EG1000 je náhodou skvělej motor, ale pravda je, že je tak do tý M130 no...
_________________ SGT Griffon P. A/1-23 INF, 2ID 2005-2012 615th MP Co. 2012-now
Less flower power, more firepower!
Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.
|
07 zář 2011, 21:13 |
|
|
|
smolda
Brigádní generál
Registrován: 09 bře 2008, 14:33 Příspěvky: 1407 Bydliště: Turnov (Liberecký kraj)
|
Re: Jak poznám zničený motor
Griffon píše: EG1000 je náhodou skvělej motor, ale pravda je, že je tak do tý M130 no... Vyloženě špatnej není - míval jsem ho v P90tce...ale určitě bych si ho nekoupil jako motor na tahání 110/120 pružiny...
_________________ Tango down! ______________________________________________________ KAC SR 25 (PJ, komplet custom Smolda): 123 m/s s BLS 0.30g Colt M4 CQB-R (DBoys): 96 m/s s BLS 0.28g Colt MEU (Bell): 99 m/s s BLS 0.20g
|
07 zář 2011, 21:29 |
|
|
|
Monty
Moderátor
Registrován: 20 srp 2009, 09:20 Příspěvky: 3724
|
Re: Jak poznám zničený motor
smolda píše: Jako EG700 už je historickej motor...ten je na tahání 100vky pružiny mám takový pocit, že i EG1000 měl se stodvácou problém. Kromě toho ta aku má prostě moc velký napětí a poskytuje moc vysoký proud. Motor si to zblajzne, točí se co to dá a opaluje se... EG 700 dva rok na 150 brku bez problému EG 1000 jede doteď. Hodně záleží jak to poskládáte. No a hlavně jen v.l to pustí na 11,1 lipol.
_________________ Hle, zde vidím svého otce Hle, zde vidím svoou matku Hle, zde vidím zástup mého lidu k samému počátku, Hle, oni mě volají, vyzývají mně, abych přijal místo své v sálech Vahally, kde udatní budou žít navěky.
|
07 zář 2011, 22:24 |
|
|
|
Griffon
Moderátor
Registrován: 10 lis 2008, 13:47 Příspěvky: 20687 Bydliště: Fort Lewis
|
Re: Jak poznám zničený motor
smolda píše: Griffon píše: EG1000 je náhodou skvělej motor, ale pravda je, že je tak do tý M130 no... Vyloženě špatnej není - míval jsem ho v P90tce...ale určitě bych si ho nekoupil jako motor na tahání 110/120 pružiny... A to já zrovna jo, tahal by to parádně a vydržel věčnost, tedy pokud bych na to nepřipojil autobaterii jako tady kolega
_________________ SGT Griffon P. A/1-23 INF, 2ID 2005-2012 615th MP Co. 2012-now
Less flower power, more firepower!
Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.
|
07 zář 2011, 23:18 |
|
|
|
smolda
Brigádní generál
Registrován: 09 bře 2008, 14:33 Příspěvky: 1407 Bydliště: Turnov (Liberecký kraj)
|
Re: Jak poznám zničený motor
Tak jasně - v jistý konfiguraci to ten motor asi utáhne...
_________________ Tango down! ______________________________________________________ KAC SR 25 (PJ, komplet custom Smolda): 123 m/s s BLS 0.30g Colt M4 CQB-R (DBoys): 96 m/s s BLS 0.28g Colt MEU (Bell): 99 m/s s BLS 0.20g
|
08 zář 2011, 09:24 |
|
|
|
Crewe
Poručík
Registrován: 31 srp 2010, 16:37 Příspěvky: 256
|
Re: Jak poznám zničený motor
Tak jsem se vrátil od kámoše a mám ten motůrek, tak jdu nabít baterku a složit kvér a uvidíme. EDIT: Takže teďka jsem zjistil, že to motorkem není..... A baterkou taky ne.... Čím by to mohlo být?
_________________ http://www.sabotage-team.clanweb.eu/ Sabotage Team - Pardubice (Provádíme nábor v okolí Pardubic).
|
08 zář 2011, 17:29 |
|
|
|
Griffon
Moderátor
Registrován: 10 lis 2008, 13:47 Příspěvky: 20687 Bydliště: Fort Lewis
|
Re: Jak poznám zničený motor
Jsi něco usmažil...kabely, spoušťák...
_________________ SGT Griffon P. A/1-23 INF, 2ID 2005-2012 615th MP Co. 2012-now
Less flower power, more firepower!
Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.
|
08 zář 2011, 18:03 |
|
|
|
Crewe
Poručík
Registrován: 31 srp 2010, 16:37 Příspěvky: 256
|
Re: Jak poznám zničený motor
Tak jsem to teďka rozebral a zjistil jsem problém. Úplně jsem usmažil spoušťák Takže zítra si zajdu pro novej, mám doma lipol 7,4 1300 a Starej čínskej motůrek. Tak uvidíme, až to zítra složím.
_________________ http://www.sabotage-team.clanweb.eu/ Sabotage Team - Pardubice (Provádíme nábor v okolí Pardubic).
|
13 zář 2011, 20:43 |
|
|
|
smolda
Brigádní generál
Registrován: 09 bře 2008, 14:33 Příspěvky: 1407 Bydliště: Turnov (Liberecký kraj)
|
Re: Jak poznám zničený motor
Řešením jest mosfet nebo relé
_________________ Tango down! ______________________________________________________ KAC SR 25 (PJ, komplet custom Smolda): 123 m/s s BLS 0.30g Colt M4 CQB-R (DBoys): 96 m/s s BLS 0.28g Colt MEU (Bell): 99 m/s s BLS 0.20g
|
13 zář 2011, 22:12 |
|
|
|
|