Airsoft forum
http://airsoft-forum.com/

Upgrade pro M4
http://airsoft-forum.com/viewtopic.php?f=115&t=6700
Stránka 30 z 31

Autor:  sumss [ 02 led 2015, 14:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Upgrade pro M4

díky Jeffe, taky beru extrém verzi jako jistotu, takže padne volba na ní.


Jinak pořád dumám nad tím vzduchem od RA. Už jsem něco o vzduchu načetl a proto mi není jasné toto. Info ke vzduchu od RA verze pro AK: Set je určen pro airsoftové elektrické zbraně AK47, AK74 a dalších jim podobným, pro délku vnitřní hlavně od 390mm do 650mm.

Blalabla, s mojí hlavní 520 mm by to byla volba pro mě, ale pak přece neplatí ta poučka s tím, že válec je v určitym poměru s obsahem hlavně... Jak si teda heršvec všichni vybíráte vzduchařinu, pokud se odchýlíte od klasiky pro svojí zbraň (450 mm pro AK apod.)?

A pořád to nevysvětluje, proč třeba tenhle kit je všude vyprodán, a proč není ani na ofiko webu RA :D

Autor:  Griffon [ 02 led 2015, 20:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Upgrade pro M4

Nějak nechápu dotaz, prostě pro určitý rozmezí délek hlavně se používá určitej objem válce...

Autor:  sumss [ 03 led 2015, 00:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Upgrade pro M4

rozmezí ano, ale 26 cm rozmezí mi přijde trošku moc... Nevím, jen se ptám. Tady na foru se to kdysi řešilo, ale tuším, že ani tam se nedošlo k jednoznačný odpovědi.... Proto ta otázka

Autor:  Griffon [ 03 led 2015, 02:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Upgrade pro M4

Mno tak tady jde o to, že od těch 390 se používá plnej válec, tudíž už prostě není jak udělat další stupeň...reálně se většinou teda se standardním mecháčem takhle dlouhý hlavně použít vůbec nedají, protože je tam toho vzduchu fakt málo.

Autor:  majkl?! [ 03 led 2015, 22:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Upgrade pro M4

Zdravím
Chtěl bych se zeptat na výdrž V2 mechaboxu ve zbrani HK416 od Dboys.
Zbraň provozuji rok na pružině M100 od GD a zatím vše v pohodě.
Na mechaboxu jsou vybroušené rádiusy a celý mechabox je podložený cnc komorou s o-kroužkama.
Snesl by ten mechabox pružinu M120 od GD? Změnili jsme lokalitu a jsou to přestřelky na velké vzdálenosti.
Build je následující:
SHS píst
Asparts Ultralight hlava pístu
Základní hlava válce
Asparts válec s dírou na hlaveň 363mm
Základní kola
Mikromosfet od Jeffa
Základ motor
Vše je poháněno 9,6V baterii s kadencí asi 17bb/s... střílím spíše semi, ale bohužel dostřel už je dost malý :/

Autor:  madafaka [ 03 led 2015, 22:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Upgrade pro M4

Robil som zopár upgradov Dboys na SP120 (na vyššie struny maitelov odhováram) a zbrane ju držali dlhodobo. To však neni záruka ničoho..mechabox ti môže časom rupnúť aj na tej m100 alebo vklude držať pár rokov na M130.. pri zinkáčoch to je buď alebo, ničmenej ak to máš dobre dotesnené a dobrý prítlak komory na čelo mecháču tak by som sa 120 strunu nebál použiť.
Aký SHS piest tam máš? Inak hlava valca alebo aspoň tryska s tesnením by tiež neboli teda naškodu

Autor:  majkl?! [ 03 led 2015, 22:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Upgrade pro M4

No dotěsněné s tou vytahanou M100 mi to háže na chronu 124m/s tak by to snad mělo být v pohodě.
Shs píst s kovovými zuby - poloviční ozubení
Aspro komora na fest zapřená o čelo mechu :)
Tryska je tam asparts 21,4 s novým těsněním.

Autor:  madafaka [ 03 led 2015, 23:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Upgrade pro M4

Nó tak potom pohoda. Frkni tam 120nu a vybavená vec. Ja dávam piesty s jednym kovovym zubom až do M130. len som chcel vedeť či tam nemáš zbytočne ťažký piest s full kovovym ozubením.

Autor:  majkl?! [ 04 led 2015, 00:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Upgrade pro M4

Prave me kdyz se sjel ten plastovy zaklad tak jsem mel neduveru k tem plastovym zubum, tak jsem vzal kovovy, ale aspon polovicni ozubeni. 11v lipol neplanuji tak by to mohlo drzet :-)

Autor:  sumss [ 05 led 2015, 13:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Upgrade pro M4

tak na nedostupnost RA dílů už jsem napsal dotaz přímo do RA, tak uvidíme.

Jinak má někdo s RA vzduchem zkušenost? Jacob ho tuším doporučoval v jiném postu... Vyplatí se vzít set nebo je lepší některej komponent nahradit něčim jinačím. Především o to, aby to později šlapalo i oněch M140, kam jistě po přechodu na CNC mech půjdu.

Pořád dumám nad těma kolama, do SHS se mi jít nechce, co se pak nabízí CA super zátěž?

Jinak u toho motoru Aimtop, musí se měnit pastorek z O na D? CNC Dčkovej děláš jen SHS, sedne si to s CA kolama?


Poslední dotaz, akumulátor. Teďka mám Li-Pol 7.4V/1200mAh (30C) uloženou v tubusu pažby. Nic většího tam nevidím. Postačí mi na níže uvedenou specifikaci? Díkes


Jinak očekávaná skladba dílů je zatím následující:
Hlaveň: PDI raven 520mm
Mechabox: zatím G&P z, 8 mm kluzná lož.,rádiusy. Pak RA CNC
Pružina: Guarder M130
Převodová kola:
Vzduch:....viz výše
Hop: komora původní GP, gumička zkusím Systemu/Guarder
Motor: Aimtop zátěžák
Mosfet: extrem od Jeffa s brzdou

Autor:  sumss [ 06 led 2015, 13:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Upgrade pro M4

tak dle RA výroba stojí kvůli tech.problémům...

Dumám, kterej set vzduchu od RA, vzhledem ke skladbě dílů mojí M4 vybrat.

AK: http://anareus.cz/detail.php?id=5263

M16: zde si nejsem jistej, jakej tam bude válec, délka trysky, protože to žádnej eshop nemám s popiskem a z RA mi zatím nepřišla kloudná odpověď....

Autor:  CHlustanec [ 06 led 2015, 13:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Upgrade pro M4

Pro M16 je válec plný (rozměr nevím, ale to je snad stejné pro všechny v2 mechy, ne?) a tryska 21,4mm (to jsem teda vyčetl z různých zdrojů). Set vzduchu RA vesměs nikde není k mání, ale možná by to šlo poskládat z různých zdrojů z různých dílů.

Já budu teda kola brát SHS, ale ještě tady na fóru někdo chválil kola PBS. Jsou v cca podobné cenové relaci, takže ne CA.

Autor:  Griffon [ 06 led 2015, 17:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Upgrade pro M4

Válec je tam plnej, délka trysky 21.4-21.5mm s největší pravdpodobností. Co se týče kol, tak SHS=PBS=SuperShooter=Airsoftpro=nevimkdotoještěprodává...je to všechno tentýž výrobek, jen v jinym balení.

Autor:  sumss [ 08 led 2015, 14:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Upgrade pro M4

válec bude plnej, s tím počítám. Jde spíš o to, zda ty válce pro AK ú M16 budou obsahově stejný či nikoliv. Komunikuju s RA po mailu, ale je to na dlouhý lokte... :roll:

Nicméně půjdu asi spíš do tý sady pro M16, tryska bude stejná jako na m4 a délka hlavně u m16 je okolo 509 mm, tj. to je de facto to samé, co mám já...

U toho vzduchu, počítám,že koupím poslední set vzduchárny, co se jim tam na krámu válí... Na co si dát pozor a jak okouknu,že je vše ok? Kompletovat do kvéru se to totiž bude až tak za měsíc, či dva....

Autor:  Griffon [ 08 led 2015, 16:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Upgrade pro M4

S výjimkou vzduchotechnik pro prodloužený mecháče jsou všechny válce rozměrově stejný, nerozlišujou se podle typu kvéru.

Autor:  martyx [ 10 led 2015, 14:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Upgrade pro M4

hacker15 píše:
jde mi o to jestli je ten AIMTOP mecháč dobrý na M150 ,a nezlomí se mi v něm něco hned po 100 vystrelech,jestli trebas misto 150 nedat 140



zdarec, jeden takový jsem v týmu měli....vyndala se 150ka pružina a dala 130ka. Jelo to sezonu bez problemu, potom mech rupnul v krčku u hlavy pístu, tam co se doporučují dělat radiusy. Byl to origo aimtop na M150ce který jsme pořídíli v šopu na netu.

Tak jsme osadili vnitřnosti do lepšího mechu na pružinu 150ku co tam byla původně a při prvním výstřelu to vylagrovalo zuby u středového a pístového kola.

Autor:  martyx [ 10 led 2015, 14:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Upgrade pro M4

Zdar borcí,

potřebuji nějaké info.

Zkouším do dvojkového mechu pro M4 osadit pružinu M150, zuby kol šikmé 100:300, píst plastový s celokovovými 14ti zuby + 1.nabíhací zub, protitlaká AL hlava pístu s ložiskem a 2 O-kruhy, ocel. trn s ložiskem, válec žebrovaný chrom, AL tryka se 2 O-kruhy, ocelová hlava pístu se 2 O-kruhy.
Krmím to lipolkou 11.1V.

Ovšem problém nastává v tom, že píst zajede do zadní polohy a tam zůstane. Nesetkal se s tím někdo z vás?

Díky za jakékoliv nasměrování.

Autor:  Jeff [ 10 led 2015, 15:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Upgrade pro M4

do pistu se nevejde pruzina, nevejde se trn do pistu, otrep na mechu, dlouhy pist, hlava pistu se zasekne o mech, krivy mech, drhnouci pist v kolejnickach mechu, nekompatibilni ozubeni kol a pistu,....

Autor:  martyx [ 10 led 2015, 16:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Upgrade pro M4

Jeff píše:
do pistu se nevejde pruzina, nevejde se trn do pistu, otrep na mechu, dlouhy pist, hlava pistu se zasekne o mech, krivy mech, drhnouci pist v kolejnickach mechu, nekompatibilni ozubeni kol a pistu,....


do pistu se nevejde pruzina = 2ROKY STARÁ PRUŽINA JE O 0,5CM KRATŠÍ JAK TATO NOVÁ TŘEBA V DŮSLEDKU POUŽÍVÁNÍ
nevejde se trn do pistu = TRN A PÍST PŮVODNÍ, JIŽ SPOLU LÍTALI
otrep na mechu = CNC AL MECH OD RA
dlouhy pist = JE PŮVODNÍ, NEDĚLAL PROBLÉMY
hlava pistu se zasekne o mech = NA SUCHO BEZ PRUŽINY JSEM ZKOUŠEL POHYB PÍSTU V MECHU, BYLO OK
krivy mech = DOKONALE LÍCUJE
drhnouci pist v kolejnickach mechu = PROVĚŘÍM
nekompatibilni ozubeni kol a pistu = SEDLI DO SEBE

PRAVDOU JE, ŽE JE MECH NOVÝ A JEN PŘEKLÁDÁM VNITŘNOSTI PŘÍPADNĚ MĚNÍM OJETÉ ZA NOVÉ.

Ještě nějaký nápad, zkusím všechno výš uvedené znova prověřit.
Díky

Autor:  Factor [ 10 led 2015, 16:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Upgrade pro M4

Měl jsem stejný problém, bylo to tím že nová pružina (M140) byla vyrobena z hrubšího "drátu" než ta předchozí, takže při zmačknutí spouště se píst pohnul dozadu, pružina se zmáčkla na doraz co to šlo a dal se to nehlo. Vyřešil jsem to odstraněním ložiska s pístu nebo trnu, teď už si nepamatuju, tím tam vniklo par milimetru navíc pro pružinu a od té doby to funguje bez problému.

Autor:  Griffon [ 10 led 2015, 17:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Upgrade pro M4

Jestli se brko vejde do pístu logicky nezávisí na délce pružiny v roztaženém stavu, ale na délce pružiny ve zmáčknutém stavu. Tudíž to určitě ověř.

Autor:  martyx [ 10 led 2015, 18:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Upgrade pro M4

Griffon píše:
Jestli se brko vejde do pístu logicky nezávisí na délce pružiny v roztaženém stavu, ale na délce pružiny ve zmáčknutém stavu. Tudíž to určitě ověř.


To Factor, Griffon: Díky moc hoši. Tohle mne přivědlo na bližší srovnání pružiny původní M130 a nové M150. Rozdíl délek 0,5cm může být dán používáním té M130.
A když se zamyslím nad oběma vašima radama, tak sílu M150 nedělá vyšší tuhost drátu o stejném průměru jako u M130, ale tuhost je dána u té pružiny jinou silou drátu. To znamená i když jsou pružiny téměř stejně dlouhé v roztaženém stavu, rozhodně budou díky různým tlouškám drátu jinak velké ve stlačeném stavu.
Pokud tomu tak je tak je jasné že se mi pružina nevejde do pístu. Tak tohle musím ještě prozkoumat.

Zadím díky za rady.

Autor:  majkl?! [ 16 led 2015, 22:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Upgrade pro M4

Odhodlal jsem se koupit tu GD SP120 a spokojenost :)
Dokoupil jsem systema gumku a k tomu tu hlavu válce od asparts.
Celkem mě zarazilo, že na trnu nemám axiální ložisko, které si předchozí servisák asi schoval a myslel, že se na to nepřijde :)
Asparts vzduch+SHS píst+ASpro komora se 120 a na chronu krásných 147m/s s 0,20g. Vše si krásně sedlo, tak uvidíme jak bude mechabox držet.

Autor:  martyx [ 17 led 2015, 13:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Upgrade pro M4

martyx píše:
Griffon píše:
Jestli se brko vejde do pístu logicky nezávisí na délce pružiny v roztaženém stavu, ale na délce pružiny ve zmáčknutém stavu. Tudíž to určitě ověř.


To Factor, Griffon: Díky moc hoši. Tohle mne přivědlo na bližší srovnání pružiny původní M130 a nové M150. Rozdíl délek 0,5cm může být dán používáním té M130.
A když se zamyslím nad oběma vašima radama, tak sílu M150 nedělá vyšší tuhost drátu o stejném průměru jako u M130, ale tuhost je dána u té pružiny jinou silou drátu. To znamená i když jsou pružiny téměř stejně dlouhé v roztaženém stavu, rozhodně budou díky různým tlouškám drátu jinak velké ve stlačeném stavu.
Pokud tomu tak je tak je jasné že se mi pružina nevejde do pístu. Tak tohle musím ještě prozkoumat.

Zadím díky za rady.


Zdarec, tak výsledek mého experimentu.
Udělal jsem maximální kompresní test pruožiny M130 a M150. Díky síle drátu byla M150ka v maximální stlačené poloze oproti M130 o 3mm delší, což znemožňovalo uvolnění pístu na posledním zubu.
Sundáním ložiška trnu (na hlavě pístu zůstal) jsem získal místao +6mm...ponechal jsem 1podložku z ložiska trnu takže mám asi +1,5mm navíc pro pružinu a kvér v pohodě šlape.

Zdarec

Autor:  TWS [ 26 led 2015, 14:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Upgrade pro M4

caw po dlhej dobe rok a nieco. Robim dalsiu specialnu vec je to upgrade pre M4 na pruzinu M190. suciastky my este lem pridu o nejake 3 dni. vypisem vam co pouzijem do mechacu. teoreticky by mala byt ustova rychlost pre 0,2g 220 m/s ale realne to vidim ze nad 210 m/s sa nedostanem. mechabox je X-high-tech hlinik 7075, 8 mm gulickove loziska co moze byt problem radsej by som 9 mm. nerezovy valec s vnutornym pochromovanim, hlinikova hlava valca s dvojitym tesnenim (ticha) ale tiche to nebude, hlinikova hlava piestu s loziskom (ticha), hlinikovy piest odlahceny s polovicnym ozubenim, pruzina M190, ocelove kolesa s prevodom 32:1 urcene pre M170 - M200, motor urceny pre pruziny az do M210, aj ked nad M190 som pruzinu nevydel. tryska 21,4 mm hlinikova s dvojitym tesnenim, ocelovy trn pruziny s loziskom, ostatne casti su klasika tie uz nie su tak namahane. hop-up je od SHS hlinikovy z jedneho kusu. vsetko je kovove okrem niektorych casti ktore ani kovove nevyrabaju. ako ide o pruziny M170 a vyssie plastom neverim. predpokladam ze prve odidu loziska tak po 10 000 ranach. hlaven ma 550 mm 6,02 predlzil som hlaven kvoli presnosti na velku vzdialenost. relativny dostrel s odporom vzduch atd by mal byt 105 metrov a ucinny dostrel 87 - 95 metrov.

Autor:  madafaka [ 26 led 2015, 14:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Upgrade pro M4

ložiská by som už asi dal klzné a problémy by mohli byť s piestom s polovičným ozubením..tam boli často problémy už aj pri nižších pružinách, inak ja mám v X-high techu 9mm ložiská..čo sa chystáš použiť za motor? Ja mám magnuma a rád by som ešte jeden..prípadne dačo knemu prirovnatelné

Autor:  Griffon [ 26 led 2015, 18:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Upgrade pro M4

Já myslim, že první půjdou cheapo čínský kola a píst.

Autor:  TWS [ 27 led 2015, 12:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Upgrade pro M4

ako konstrukter si myslim ze kolesa to vydrzia ale tak nepodarky sa najdu vsade, mam v plane si dat vyrobit vlastne z ocele triedy 15 XXX alebo z titanu ale ocel je odost lacnejsia ale hreben piestu bude titanovy neskor. mam v zalohe este tiez hlinikovy piest s celym ozubenim a kolecka Aim Top ktore mam odskusane na M170 a drzia vyborne uz 2 roky. a tan motor co sa pytal madafaka je infinity U-30000 pridavam aj link http://www.airsoftguns.cz/dlouhy-motor- ... -ls-ht-asg

Autor:  T-23lol [ 28 led 2015, 21:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Upgrade pro M4

Mna by zaujímalo aké sú názory na upgrade M4ky týmto spôsobom http://airsoftpro.cz/eshop/product_info ... ts_id=3504

Oplatí sa kúpa? oproti prázdnemu CNC mechaboxu je cenový rozdiel minimálny. Cenovo teda vychádza asi lepšie kúpiť celok oproti samotnému mecháču a vlastných dielov. Druhá vec je aká bude odolnosť tých dielov ktoré v tom sú predinštalované.

Ak má niekto skúsenosti prosím dajte vedieť

Autor:  sumss [ 03 úno 2015, 10:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Upgrade pro M4

nedostatek prachů mě nutí k revizi nad skladbou mojí GP M4 :D

Mech: GP, 8mm kuličková
vzduch: RA set pro M16
hlaveň: 520 mm PDI nebo 509 Guarder
pružina: Guarder SP130
baterka: 7.4 lipol (bude Crane pažba,takže teorteticky může mít větší kapacitu než nyní 1200mAh)
motor: AT super zátěžák

otázkou je
píst: nechat původní GP (bílej,plny ozub, 5 kovový zubů)? Nebo koupit RA se všema kov.zubama?
kola: patrně něco od SHS, na CA nejsou love, jen nevím, který poměr zvolit nejlépe?

pastorek: je nutné měnit za Dčkovej?

Má smysl SDG nebo podobný mrchy? Rádiusy mám

Stránka 30 z 31 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/