Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 19 dub 2024, 04:49




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
 Jak se starat o zbraň? 
Autor Zpráva
Podpraporčík
Podpraporčík

Registrován: 16 říj 2014, 14:37
Příspěvky: 71
Nový příspěvek Jak se starat o zbraň?
Zdravím,
pořídil jsem si CYMA 028C a jsem úplný začátečník. Mám zde pár otázek co se týče zbraně a údržby:
1) Jak zbraň promazávat a jak často?
2) Co se zbraní dělat a nedělat pro delší životnost?
3) Je mosfet nutností pokud zbraň plánuji nechat v základu?

Předem děkuji za všechny odpovědi.


28 pro 2014, 13:13
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 10 lis 2008, 13:47
Příspěvky: 20687
Bydliště: Fort Lewis
Nový příspěvek Re: Jak se starat o zbraň?
1. Nehrabej do toho.
2. Nehrabej do toho.
3. NEHRABEJ DO TOHO.

Nesnaž se kvér rozebírat, čistit, mazat ani nic podobnýho, akorát si kup novou baterku s nabíječkou a vesele střílej. Tyhle zbraně jsou schopný fungovat dlouhodobě bez jakýkoli údržby, neodbornejma pokusama o údržbu je naopak snadný v nich něco zkurvit. Nehledě na to, co ti lidi řeknou, se nesnaž šťourat do hlavně vytěrákem, lejt do toho nějaký mazivo nebo cokoli podobnýho, akorát něco posereš.

_________________
SGT Griffon P.
A/1-23 INF, 2ID 2005-2012
615th MP Co. 2012-now

Less flower power, more firepower!

Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.


28 pro 2014, 13:38
Profil ICQ
Podpraporčík
Podpraporčík

Registrován: 16 říj 2014, 14:37
Příspěvky: 71
Nový příspěvek Re: Jak se starat o zbraň?
Takže ani silikonový olej, prostě nic teda? Na mosfet bych si samozřejmě netroufnul, to bych si nechal udělat. Jen mě zajímalo jestli je to potřeba. Když už jsme u té baterky a nabíječky. Li-pol brát nebudu do základovky, takže jsem vybral tuto baterku http://www.army-airsoft.cz/akumulatory- ... -vb-power/ a k tomu nabíječku http://www.army-airsoft.cz/nabijecky/na ... -konektor/ samozřejmě s redukcí na malý konektor. Dobrá volba?